Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ga nu op bed 7 uur gaat de wekker...
whaha
moet ik hem maar goed poetsen en om 11 uur gaan we weg. IEdereeen succes vandaag
en mischien zie ik nog wel een paar

De punten zijn niet om over naar huis te schrijven, 142 en 151.
Jammer, maar volgende keer beter... We hebben er nogsteeds een goed gevoel over en daar gaat het tenslotte om.
Echt, heel erg gefeliciteerd hoor !! Met je 2e en 5e prijs !
Proef 1 ging wel aardig, moest tijdje op de jury wachten want ze moest plassen...
haha.. Heb in de eerste proef 157 punten.
Moest het langer volhouden !
vond dit echt niet leuk !! Naja.. verder maar niets over gezegt, en ben naar huis gegaan...
heb wel mooie peesbeschermers voor mijn kleine Jelma gekocht..
Donkergroen.. 

Veel suc6 op de Drentse!!! 
. He tging bij mij ook wel aardig netjes. Allemaal rommelige foutjes. Ze slingert nog zo
had in de eerste proef 163 punten en de 2e proef 157 dus weer 2 derbij.
En mila ik ben derbij op de drentse hoor 

WendyK schreef:Gefeliciteerd man!!! 177 puntenVeel suc6 op de Drentse!!!
Echt jammer, 'k had (een verdiende) 148... Magoed, kon wel lekker snel weer naar huis
trisca schreef:Ja echt super Ilse!! *o/* *o/* *o/*
Bij mij mag Tempie door en Goldy niet.
Ik weet niet waarom Goldy geen punten kreeg, maar als je dressuur rijdt, heb je met jury's te maken

) maar das helemaal niet zo had er ook maar twee keer opgezeten deze week dus ik was heel tevreden.resultaat 156 en 158
.
JAHOOR ZAL IK DOEN!!!!!
!!
!!

!!
) en de tweede keer weg bij het veulen, dus ik ben supertevreden!Kitty schreef:Grandeur, ik vond dat bij de M1 (reed je daarin) de tweede proef veel strenger gejureerd was dan de eerste proef. Een vriend van ons had in de eerste proef 172 punten en in de tweede nog niet eens een winstpunt terwijl hij beide proeven gelijkwaardig vond.
Maar goed, 13 september springen en dressuur op de kampioenschappen!

...
!
>;)