Hij was groter als ik, en ik ben al 1.85. Gok dat hij wel 1.90/95 was! De foto's staan nog steeds niet op Actieshot, ben benieuwd of ik er ook op sta!
hahaiemand die ik ken zei dat t paardf 1.93(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) was!!!! ik vond dat ding van 1.85 wat bij ons op stal staat al zo groot!!
Whahahhaha, die schimmel, daar heb ik nog smakelijk om gelachen. Vroeg mij af of dat mannetje wat erop zat misschien compensatiedrang had............. Hij viel trouwens wel tijdens het losspringen...........
Oh, dat heb ik niet gezien. Ik zat voornamelijk bij de hoofdring.De foto's staan trouwens op de site: www.actieshot.nl Edit: verkeerde link
Ik had wel foto's gezien dat hij sprong, maar dan lijkt hij niet zo groot.Zo kan je goed zien hoe mega hij is! En Mars, zit hij (is toch een hij? ) hier ook op Bokt?
Woh die is groot!!! Ik vind mijn paard van 1.80m al groot zat haha. Wel grappig om te zien hoe ie er op komt
love_sodera schreef:hahahahahah neej Mas(zo heet ie echt ) zit hier niet op bokt....dat is n grapje van ons !!!Ooh, okee!