!!!Kampioenschap Enschede!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RTM

Re: !!!Kampioenschap Enschede!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:11

Bespeur ik hier enige jaloezie?

Meid, wees blij, jij hebt de BB gewonnen, zij is overall kampioen geworden, allemaal gelukkig Lachen

Moeten wij nu ook gaan klagen dat Nienke met Mikado "maar" 5e is geworden ( OK dan! ), tussen al die gewone paarden die misschien ook wel hoger hebben gelopen? Nee toch? Als zij de mogelijkheid heeft gekregen om een goed paard te rijden is dat toch mooi voor haar?

Zoooo Lachen En nu weer vrede op aarde Haha!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 12:12

*Tequila* schreef:
Bespeur ik hier enige jaloezie?

Meid, wees blij, jij hebt de BB gewonnen, zij is overall kampioen geworden, allemaal gelukkig Lachen

Moeten wij nu ook gaan klagen dat Nienke met Mikado "maar" 5e is geworden ( OK dan! ), tussen al die gewone paarden die misschien ook wel hoger hebben gelopen? Nee toch? Als zij de mogelijkheid heeft gekregen om een goed paard te rijden is dat toch mooi voor haar?

Zoooo Lachen En nu weer vrede op aarde Haha!

Muhaha nee hoor,
ik vind der alleen niet zo aardig Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 14:13

heej dit schept nieuwe mogelijkheden! Knipoog
Renee, je mag Mikado niet alten meedoen! het is een L1 tinker! Tong uitsteken
Suus, je wilt niet weten hoeveel mensen met Z paarden in de B starten. Dat kom je echt overal tegen. Maar het gaat erom hoe jij het doet, niet dat zo'n Z paard meeloopt. Sterker nog, het maakt niets uit, want mijn zus heeft met Cezanne die een ex-manege pony is vroeger vaak zat een jongen verslagen die nu in het A kader van de nederandse springsport zit.

Lachen dus....... gewoon blij wezen met wat je hebt. BB gewonnen is ook supergoed toch!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 19:24

*Tequila* schreef:

Moeten wij nu ook gaan klagen dat Nienke met Mikado "maar" 5e is geworden ( OK dan! ), tussen al die gewone paarden die misschien ook wel hoger hebben gelopen?

Jaaaa...ik wou die mooie witte peesbeschermers Clown

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 13:08

Waarom staan de winnaars van de BB nou niet in de krant Verdrietig