WB Düsseldorf: Anky 1 en Edward 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 02:33

Het zal wel allemaal verkeerd ingeschat zijn door van Baalen. Maar voor DenBosch had Antoinet 27 punten, Kyra 25 en Marlies 22, en dan blijf het een hele rare beslissing.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 09:19

Als je Jarwo hebt zien gaan in de Special op Indoor Brabant, dan weet ik zeker dat ze bewust daarvoor hadden gekozen, om hem daarin te starten.
Idocus is nog wat minder in de passage-uitgestrekte draf en bovendien had hij een nieuwe kür. Mooi moment om dat op IB te tonen toch?
Soort thuiswedstrijd...
Bovendien maakten zowel Antoinet als Marlies geen kans op plaatsing. Er mochten maar 3 Nederlanders door, zoals hier al gezegd is. Puur mazzel voor Marlies dus. Die heeft zich wel waargemaakt in Düsseldorf vind ik.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 09:21

Bah ik heb dit dus allemaal gemist Scheve mond
Wist nieteens dat dit op tv kwam.... jammer had het graag willen zien, wat goede voorbeelden kan ik momenteel wel gebruiken Haha!

wendela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:05

Ik heb het ook allemaal weer gemist . Erg knap van edward en marlies.Echt die scores zijn te gek !!!Vond het alleen erg jammer dat toch ook antionette er had kunnen rijden want dan had het helemaal een nederlands feestje geworden . Volgende keer ... hoop ik.het wordt echt een top team dit jaar op de olympische spelen.Gaat iemand erheen ?Was net te laat voor kaarten want die waren er zo doorheen!!!!

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:38

Citaat:
inspekteur 3de in duitse Neuwied

Ja dat hoorde ik ook, maar er stond niets van te lezen op de website van van Baalen. Weet iemand of Wendy v.d. Helm daar weg is ? Ik hoorde n.l. dat ze bij Edward trainde ?

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:38

autodropje schreef:
Citaat:
Marlies mooi boven Sven, gunstig voor de OS....

Ben je Arjen en Antoinette vergeten ?

Als Marlies mijn trainster is, ga ik natuurlijk niet hopen dat die andere 2 naar de OS mogen ipv Marlies Knipoog

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:53

Nistria,

Marlies is in mijn ogen de beste amazone, zelfs beter, eerlijker en veelzijdiger als Anky. De capaciteiten die zij uit Idocus haalt was echt niemand gelukt. Maar ook Marlies is afhankelijk van de capaciteiten van Idocus, en die zijn nu eenmaal wat beperkter als die van Jarwo. Wees jij nou maar zuinig op je Utopia, dan zie ik jou nog wel eens een gooi doen naar een plaatsje in het Olympische team. De volgende Olympische spelen zijn volgens mij in China, dus ga maar alvast Chinese muziek uitzoeken

hoho

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 18:11

Zeg autodropje je kunt het ook te gek maken natuurlijk he Knipoog En de beste verdienen het om naar OS te gaan!!!!! Zullen we het daar maar even op houden ik denk sowiezo anky en edward en de rest mogen er lekker om gaan strijden Vingers aflikken

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 18:57

Laten we eerst maar eens Athene afwachten he. Hopelijk raken de toppers niet geblesseerd voor die tijd. Ben trouwens benieuwd hoe dat straks gaat met Ulla Salzgeber, zou ze zich nog kunnen plaatsen?

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:00

autodropje schreef:
Citaat:
inspekteur 3de in duitse Neuwied

Ja dat hoorde ik ook, maar er stond niets van te lezen op de website van van Baalen. Weet iemand of Wendy v.d. Helm daar weg is ? Ik hoorde n.l. dat ze bij Edward trainde ?

Vraag het aan wendela! Zij is wendy! Of zoek ff naar haar berichten, vind je vast wel iets! Knipoog

autodropje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 19:43

Citaat:
Als je Jarwo hebt zien gaan in de Special op Indoor Brabant, dan weet ik zeker dat ze bewust daarvoor hadden gekozen, om hem daarin te starten
.
Wat een kul, ze is gewoon stom geweest om naar Coby te luisteren, deelname aan de wereldbekerfinale zorgt dat je bij de jury in de picture komt, en dat is nodig voor Athene.

Citaat:
Idocus is nog wat minder in de passage-uitgestrekte draf en bovendien had hij een nieuwe kür. Mooi moment om dat op IB te tonen toch?
Soort thuiswedstrijd...

Idocus is in de meeste onderdelen duidelijk minder dan Jarwo. Volgens mij heeft Marlies er het maximale uitgehaald.

Citaat:
Bovendien maakten zowel Antoinet als Marlies geen kans op plaatsing. Er mochten maar 3 Nederlanders door, zoals hier al gezegd is. Puur mazzel voor Marlies dus. Die heeft zich wel waargemaakt in Düsseldorf vind ik

Wederom onzin, want de kans dat Anoinet mocht was veel groter dan dat Marlies mocht, Antoinet stond 5 punten voor op Marlies en ook voor op Kyra K, terwijl het al heel lang duidelijk was dat Debbie niet zou starten.
Jij noemt het puur mazzel voor Marlies, ik noem het boerenslimheid van Coby.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 20:12

Ja hoor, nog ff....
Het werd de donderdagavond voor de GP op Indoor Brabant bekend dat Debbie McDonald niet daar ging starten. Knap als je dat al eerder wist!
en dat Kyra Kirklund zich terugtrok was pas ná Indoor Brabant bekend.
maar van mij mag je Coby slim noemen hoor. Als je denkt dat het zo is gegaan. Geen probleem mee...

"Altijd weer die autodrop, het zou verboden moeten worden" Knipoog

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:07

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:35

Die is toch gesloten?

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 10:36

Ohnee ik loop achter Bloos

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 11:13

Klopt hoor, hij was gesloten, omdat we dachten dat het in dit topic hoorde, maar het bleek toch bewust als nieuw topic geopend te zijn.
Daarna hebben we nog even overlegd of het topic weer open mocht. Lachen