Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shadow0 schreef:s6801881 schreef:Haar redenering is dat mijn dagbesteding ook geld krijgt om mij te laten werken. En dat ik bij haar dus het plezier met het verzorgen van de paarden heb. Maar ik voel mij nu wel gesteund in mijn gevoel.
Dan moet ze lekker een HKZ-keurmerk aanvragen. En een VOG. En BHV. En een MIG-systeem. En een rapportage-systeem. En een clientenraad. En een vertrouwenspersoon. En een klachtenregeling. En terugkerende evaluaties. Vergeet ik nog iets?
s6801881 schreef:Dank iedereen! Mijn broek zakte haast af. Helaas, geen afscheid van de paarden kunnen nemen. Dat stemt wat verdrietig. Maar ik weet nu wel waar ik stond. Niet bepaald op een goede plek te verstaan.
Ik heb het aanbod nog niet gehad waar ik op in wou gaan qua reisafstand. En ik denk dat ik eea ook even moet laten bezinken, voordat ik weer actief iets ga zoeken. Door deze situatie zie ik maar weer hoe kwetsbaar ik erbij zit.
s6801881 schreef:Ze was blij dat ik niet meer wou komen, omdat ik in haar ogen een "ondankbare profiteur" was