Is het reëel een bijrijdersvergoeding te vragen? -casus-

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

s6801881

Re: Is het reëel een bijrijdersvergoeding te vragen? -casus-

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:11

Dank iedereen! Mijn broek zakte haast af. Helaas, geen afscheid van de paarden kunnen nemen. Dat stemt wat verdrietig. Maar ik weet nu wel waar ik stond. Niet bepaald op een goede plek te verstaan.

Ik heb het aanbod nog niet gehad waar ik op in wou gaan qua reisafstand. En ik denk dat ik eea ook even moet laten bezinken, voordat ik weer actief iets ga zoeken. Door deze situatie zie ik maar weer hoe kwetsbaar ik erbij zit.

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:11

Jeetje wat een update. Het is maar goed dat je daar weg bent.
Hopelijk zakt het snel en vind je een plek waar je wel gewaardeerd wordt.
Dat lijkt me namelijk niet meer dan terecht!

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:31

Shadow0 schreef:
s6801881 schreef:
Haar redenering is dat mijn dagbesteding ook geld krijgt om mij te laten werken. En dat ik bij haar dus het plezier met het verzorgen van de paarden heb. Maar ik voel mij nu wel gesteund in mijn gevoel.

Dan moet ze lekker een HKZ-keurmerk aanvragen. En een VOG. En BHV. En een MIG-systeem. En een rapportage-systeem. En een clientenraad. En een vertrouwenspersoon. En een klachtenregeling. En terugkerende evaluaties. Vergeet ik nog iets?

Ja, een maatschappelijke bestemming op haar erf.. :=

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:34

s6801881 schreef:
Dank iedereen! Mijn broek zakte haast af. Helaas, geen afscheid van de paarden kunnen nemen. Dat stemt wat verdrietig. Maar ik weet nu wel waar ik stond. Niet bepaald op een goede plek te verstaan.

Ik heb het aanbod nog niet gehad waar ik op in wou gaan qua reisafstand. En ik denk dat ik eea ook even moet laten bezinken, voordat ik weer actief iets ga zoeken. Door deze situatie zie ik maar weer hoe kwetsbaar ik erbij zit.

Je hebt het hartstikke goed gedaan! Mag je trots op zijn. En tegelijk ook best balen en dit verwerken.
En daarna weer vol goede moed op zoek naar een plekje waar je wel de waardering krijgt die je verdient.
Hoe k*t dit nu ook even is, je leert wel goed je grenzen aangeven.
Hoppa!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:46

Ik heb bij je OP echt 3 keer gekeken of je geen nepaccount was met een verzonnen verhaal, want wat is dit absurd zeg!

Goed dat je zelf hebt aangegeven dit niet meer te willen. Hopelijk vind je snel een fijne plek waar je echt van de paarden kan genieten.

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

Wat een rare vrouw! Wegwezen daar! Ik heb ook even gespiekt waar je woont, als je bovenin salland woont en een halfuur reistijd niet erg vindt, ben je hier (net over de grens in Duitsland) ook welkom, ik zou erg blij zijn met extra aandacht voor de paardjes. Uitmesten doe ik zelf wel hoor!

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:04

s6801881 schreef:
Ze was blij dat ik niet meer wou komen, omdat ik in haar ogen een "ondankbare profiteur" was :+

Oh wat gaat die jou missen zeg. }>

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:24

Wow
Sorry maar die eigenaar is niet echt helemaal lekker

Die mag in zijn handen knijpen met jou!!!

Ik zou niets betalen ,hoor
Die eigenaar hoort jou te betalen

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:54

s6801881 schreef:
Ze was blij dat ik niet meer wou komen, omdat ik in haar ogen een "ondankbare profiteur" was :+

Oh wauw.. ik zie dit topic nu pas.. maar wat heeft ze misbruik van je gemaakt zeg.. goed dat je gestopt bent!

Ik begrijp dat het nu niet fijn voelt en heel vervelend dat je geen afscheid hebt kunnen nemen.
Toch hoop ik dat je (misschien via bokt) wel een leuke plek tegen gaat komen. Dat verdien je!

Laat je niet neerhalen door deze dame.

Vlekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 17:06

Wij stonden bij iemand die haar kantoorbaan wilde opgeven en had uitgerekend dat als iedereen zoveel meer geld zou betalen dat zij haar baan kon opzeggen.

Het aller ergste was dat zij dit met een stalen gezicht kwam vertellen en het heel normaal vond, we moesten dit immers samen dragen, verhoging ging meteen in 2025 en nu heeft zij nog steeds haar kantoorbaan, wel in de langdurige ziektewet
Vanwege steeds terugkerende ruzies met collega's en werkgeheugen.

Gauw weg gegaan bij die stal in Elspeet