Mondy schreef:Suzanne F. schreef:Ik veroordeel niemand. Ik zeg alleen dat ik het niet mooi vind. Volgens mij mag dat gewoon. Ik vind sowieso mensen met echt overgewicht niet mooi. En al helemaal niet als ze zo’n pakje aantrekken. Mijn mening.
Maar wat heeft jouw mening dat je mensen met overgewicht sowieso niet mooi vind in vredesnaam te maken met dit topic.
Wat heeft elke reactie die te maken heeft over alles behalve dit pak ermee te maken.
Je mag zeker je mening erover hebben, moet die ook altijd maar gedeeld worden vraag ik me af.
Maargoed ik zeg niks over iemand wat ik face to face ook niet zou zeggen. En al helemaal niet als die er niet meteen iets aan kan veranderen.
Het heeft te maken met de openingspost. Dat ik vind dat dit voornamelijk voor de slanke mens is en dat ik vind (ik, mijn mening) dat dit er voor de zwaardere mens niet echt charmant uitziet.
En dat zeg ik gerust ook face to face. De vraag is terecht of een mening altijd gedeeld moet worden maar in dit geval werd erom gevraagd. Dus ik geef mijn mening.