Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Narcissa schreef:Mijn Flexboots gingen welgeteld 40km (in 3 ritten) mee voordat er gaten in de zool zaten... Duur experimentje. Door een passer van Equischoen aangemeten dus de goede maat
Ik heb helaas op dit moment niet echt de mogelijkheid om nog eens 250 eur uit te geven aan de zwarte endurance schoenen (de voor schoenen zijn nog piekfijn). Omdat ik niks tegen ijzers heb, en mijn paard het werk verrassend goed oppakt na haar spat diagnose van vorig jaar (de rede dat ik de ijzers er af heb gehaald) gaat ze waarschijnlijk weer terug op ijzers en houd ik de schoenen voor als ze er een ijzer af trapt of ik haar bijv in de herfst vaak een periode zonder ijzers heb staan. We gaan binnenkort ook verhuizen naar een omgeving waar er meer sneeuw & ijs ligt, en dan is het ook fijn om studs onder de ijzers te kunnen zetten ipv dat ze bijv 24/7 met schoenen met studs aan zou moeten lopen.
Zo heb ik zelfs eens nieuwe hardloopschoenen gekregen omdat die na 250 km opeens op een hele rare plek ingescheurd waren. Helaas scheurde het tweede paar op precies dezelfde plek ook kapot, dus ze pasten gewoon niet bij mijn voeten maar dan weet je dat in ieder geval.

Ibbel schreef:De gaiters bij de Scoot Boots zijn bedoeld om te gebruiken bij het 'inlopen'. Als je paard eenmaal aan de schoenen gewend is, kan je die gaiters weg mieteren.
Ik men met mijn draver met Scoot Boots en heb die gaiters zelfs nooit gebruikt.
dingogirl schreef:ik men met tweespan grote shetlanders. ik heb hoefschoenen sinds 2014. altijd de equine fusions gehad.
o.a. de active. we rijden tussen de 2500 tot 3000 km per jaar. en ik heb deze schoenen gemiddeld 3 jaar. bij 1 pony zelfs 4 jaar. nu heb ik ook scootboots, ook super fijne schoen. en voor een c-pony heb ik renegades gehad. geweldige schoenen die heel goed pasten bij deze pony. ik heb nooit dat de schoenen uit zijn gegaan. niet bij crossen, losse zand of water.
ik ben wel vanaf de eerste schoenen deze ter plaatse gaan passen / aanmeten bij hoofwear en de eerste bij lennart denkhaus.
Stal_Fiore schreef:Ik heb onlangs een winactie gewonnen bij Agradi. Hierbij heb ik €100,- shoptegoed gewonnen op alles van Scoot Boots.
Heeft iemand interesse om deze voor €80,- van me over te nemen?
Is nog geldig tot 8 oktober.