Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjor schreef:De Snowy River van Mountain Horse heb ik ook retour gestuurd. Wat zaten die vreselijk. Ik heb nu van Suedwind met wol gevoerde laarzen besteld:
https://www.horze.nl/winter-rijlaarzen/ ... ?color=775
Ik heb ze nog niet binnen. Ik ben erg benieuwd. Als het niets is wil ik voor de Petrie Explorer wol gevoerd gaan kijken.
Lynn_Nikita schreef:miereneter schreef:Voor schoeisel: warmer dan de Mountain Horse Snowy River heb ik ze nog niet aan mijn voeten gehad. Ik had de rijschoenen, maar je hebt ook een laars-versie. Gevoerd en waterdicht.
Ik kreeg ook al de Ariat door als perecte winterlaars maar die zijn alleen in bruin te krijgen en ook alleen met veters. Ook is een laars altijd lastig met pasvorm, dan heeft een schoen wel een makkelijkere pasvorm heeft dan een laars
Helaas zijn hier geen winkels in de buurt met winterlaarzen waar ik gewoon kan passen en voelen
Heeft iemand ook ervaring met de laars van Ariat of Mountain horse? Hoe vallen ze, ik heb smalle tot normale kuit
IndianSu schreef:Ik heb de Mountain Horse Wild River met bonten inlegzooltjes van Kramer. Met thermosokken is dit ook hartstikke warm! Ik wilde ook graag de Snowy River, maar helaas komt die niet in een smalle kuitmaat (Wild River wel maar alleen via de site van MH zelf). Suedwind heb ik gehad, was mij helaas ondanks de veters toch net te wijd. Ik vond ze ook niet zo prettig rijden, kon het paard niet goed voelen.
lletam schreef:Ik heb de covalliero rijrok binnen. Ben helaas niet laaiend enthousiast. Je blijft vast warm en droog onder maar vind m zelf heel groot en grof.De elastieken voor om je benen zijn van die smalle aantrek- stieken. De rits gaat niet helemaal los dus je moet er in stappen.
Maar, ik heb me er zelf in vergist denk ik hoor, had er een ander idee bij.
Kasmir schreef:De MH snowy river heb ik echt wel flink moeten inlopen, nu zitten ze fijn maar het heeft even geduurd.
De beste winter laarzen voor buiten die ik tot nu toe heb gehad zijn die van polyver sweden Premium Plus. Ook daarvan wil je de rand van de laars niet tegen je blote scheen hebben want hij is wat stijf maar ze houden mijn voeten hier tot nu toe het warmst. Ze zijn redelijk smal rond je enkels waardoor ze goed blijven zitten maar wel lekker ruim bij de tenen zodat er genoeg isolerend lucht omheen kan. Wellicht een beetje overkill in NL, zijn officieel tot -50 maar waar dat op gebaseerd is.
https://www.moory.nl/p/winterlaarzen-po ... 4AQAvD_BwE
Lys_PPA schreef:Kasmir schreef:De MH snowy river heb ik echt wel flink moeten inlopen, nu zitten ze fijn maar het heeft even geduurd.
De beste winter laarzen voor buiten die ik tot nu toe heb gehad zijn die van polyver sweden Premium Plus. Ook daarvan wil je de rand van de laars niet tegen je blote scheen hebben want hij is wat stijf maar ze houden mijn voeten hier tot nu toe het warmst. Ze zijn redelijk smal rond je enkels waardoor ze goed blijven zitten maar wel lekker ruim bij de tenen zodat er genoeg isolerend lucht omheen kan. Wellicht een beetje overkill in NL, zijn officieel tot -50 maar waar dat op gebaseerd is.
https://www.moory.nl/p/winterlaarzen-po ... 4AQAvD_BwE
Heb je die allang, oftewel hoe is de kwaliteit op lange termijn? Ik was fan van Muckboots maar echt lang gaan die niet mee...