Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VuurVleugels schreef:Dreamboy schreef:En dit slaat ook echt weer nergens op. Ik heb namelijk totaal geen probleem in de omgang of communicatie met mijn pensionklant. Sterker nog, ik kan het prima met haar vinden. Alleen is haar paard hier niet meer te handhaven.
Hou óp met me hoor, je opent dit hele topic om advies te vragen in de COMMUNICATIE met je pensionklant![]()
Kinke schreef:een topic niet lezen of niet goed lezen hoort zo langzamerhand bij deze tijd volgens mij. Ik vind het een duidelijk verhaal. Pensionklant kan wel verhuizen maar ondernam geen actie omdat ze alleen naar een specifieke plek wil verhuizen. Ondertussen zit de TS met een gevaarlijke situatie mbt de paarden. Het is ook een groot verschil of je degene bent die maar een kort moment per dag ff komt kijken of dat je degene bent die weetikhoevaak per dag een gevaarlijke situatie ziet en zit af te tellen tot de veearts erbij moet komen.
Je weet pas goed wat bij paarden houden komt kijken als je ze aan huis hebt.
Kinke schreef:een topic niet lezen of niet goed lezen hoort zo langzamerhand bij deze tijd volgens mij. Ik vind het een duidelijk verhaal. Pensionklant kan wel verhuizen maar ondernam geen actie omdat ze alleen naar een specifieke plek wil verhuizen. Ondertussen zit de TS met een gevaarlijke situatie mbt de paarden. Het is ook een groot verschil of je degene bent die maar een kort moment per dag ff komt kijken of dat je degene bent die weetikhoevaak per dag een gevaarlijke situatie ziet en zit af te tellen tot de veearts erbij moet komen.
Je weet pas goed wat bij paarden houden komt kijken als je ze aan huis hebt.
anjali schreef:Als ik een pensionpaard zou hebben die agressief naar mijn eigen paarden was zodanig dat er gevaar bij zou zijn voor ernstige verwondingen,dan zou die op staande voet wegmoeten.Wie gaat anders de DA betalen? Of erger nog?
Dreamboy schreef:Dat is inderdaad waar maar ik bepaal wel zelf wie ik op mijn erf wil hebben. Dus uiteindelijk zal ik haar de toegang weigeren en kan ze alleen nog komen om haar paard op te halen.
anjali schreef:Als ik een pensionpaard zou hebben die agressief naar mijn eigen paarden was zodanig dat er gevaar bij zou zijn voor ernstige verwondingen,dan zou die op staande voet wegmoeten.Wie gaat anders de DA betalen? Of erger nog?
Dreamboy schreef:Ik weet niet of er een moderator mee leest maar wat mij betreft mag dit topic op slot. In het begin kreeg ik nog goede tips die helaas niet uit te voeren zijn in deze situatie maar momenteel krijg ik alleen nog maar verwijten over me heen over mijn manier van communiceren. Denk lekker van me wat jullie willen. Ik probeer alleen maar in het belang van de paarden te denken die helaas, door overmacht in een situatie belandt zijn die niet houdbaar is. Als dat voor jullie reden is om me af te maken, prima. Ik lig er niet wakker van. Waar ik wel wakker van lig is dat er straks misschien een paard met een ernstig letsel in mijn paddock ligt. Ik neem mijn verantwoordelijkheid en mijn paarden gaan de komende winter ergens in pension zodat ik de boel flink kan aanpakken. Maar het is toch te gek voor woorden dat ik mijn paarden niet kan veiligstellen omdat een pensionklant de ernst van de situatie niet wil inzien, ondanks dat ze er met haar neus bovenop heeft gestaan. Iedereen die wel met me mee gedacht heeft, bedankt voor de tips. Ik ga niet meer reageren in dit topic dus iedereen die vind dat ze me alsnog moet afbranden, succes ermee. Ik hoop dat ik je dag daarmee goed gemaakt hebt.