Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kiwi_ schreef:Ik heb bijna 10 jaar m’n rijbewijs en zo’n 9,5 jaar geleden m’n e-rijbewijs als verjaardagscadeau gekregen, dus moet hem misschien toch maar eens gaan halen![]()
Ik zie alleen zo verschrikkelijk op tegen examen doen, ik vind dingen doen waarbij ik beoordeeld word altijd verschrikkelijk. Kunnen jullie uitleggen hoe een examen er uit ziet bij het e-rijbewijs?

harriehoef schreef:Kiwi_ schreef:Ik heb bijna 10 jaar m’n rijbewijs en zo’n 9,5 jaar geleden m’n e-rijbewijs als verjaardagscadeau gekregen, dus moet hem misschien toch maar eens gaan halen![]()
Ik zie alleen zo verschrikkelijk op tegen examen doen, ik vind dingen doen waarbij ik beoordeeld word altijd verschrikkelijk. Kunnen jullie uitleggen hoe een examen er uit ziet bij het e-rijbewijs?
Eerst een paar vragen over de papieren van de combinatie. Dan aankoppelen van de aanhanger en dan rijden. Tijdens het examen 2 bijzondere verrichtingen (achteruit, omkeren, voor een laadperron inparkeren of bocht achteruit). Verder moet je ook gewoon een route rijden om te laten zien hoe je omgaat met de aanhanger in het verkeer. Daarna ga he terug naar her CBR, kar afkoppelen en daarna hoor je of je bent geslaagd.
Het viel mij 100% mee! Op YouTube staan ook wel filmpjes hoe het gaat, ook gemaakt door het CBR. Misschien krijg je daar meer hoogte van hoe het examen eruit ziet.
jojoleinee schreef:Ik hoorde vandaag dat je vanaf volgend jaar ook theorie examen moet doen als je je e rijbeeijs gaat halen. Misschien toch maar zien dat ik het dit jaar nog inplan..
Charizard schreef:jojoleinee schreef:Ik hoorde vandaag dat je vanaf volgend jaar ook theorie examen moet doen als je je e rijbeeijs gaat halen. Misschien toch maar zien dat ik het dit jaar nog inplan..
Waar hoorde je dat, ik kan er nog niks over vinden zo 123 online.. Als dat zo is zeker interessant om dit jaar nog even te knallen..

De trailer steek ik zo overal achteruit of tussen, parkeer hem gerust op een paar centimeter afstand terug op zijn plekje.
Had ik even geluk dat ik die mooi niet kreeg op mijn examen

Kiwi_ schreef:Bedankt, ik ga ze opzoeken! Rij je vooral in de stad of ga je ook de ring op bijvoorbeeld?