xRedshift schreef:Zijn de laarzen geschikt voor een brede kuit? En zitten ze een beetje hoog of zijn ze aan de korte kant? Ik heb namelijk dat laarzen al snel te kort zijn en ik heb gewoon een normale lengte (1,75)
Ik heb ze van de week gekocht, heb maat 42 ben 1.87 lang... En heb de Lang normale wijdte, ze hebben ook een XL wijd, die was mij veels te wijd (met de veters op zijn strakst) en in verhouding met andere confectie laarzen zijn deze best hoog. Je hebt ze ook in lagere maten, maar gezien mijn lengte moest het de L zijn uiteraard.
Voetmaat is naar mijn idee, voor 42 precies 42 (niet de Italiaanse minivoetjes variant, maar gewoon degelijke 42)
Overigens zaten er bij mij 1 paar blauwe en 1 paar rode veters bij, had graag roze gehad..

Ga eens in doos graven of het nou roze zou kunnen lijken... vond ze echt rood.. En bij die kleine van mij vind ik roze veters wel leuk, passend bij mijn roze plastron speld.
Voor 75 euro lijken het me prima laarzen, ik wil ze netjes houden voor de wedstrijden heb de zwarte gekocht.