Wat maakt die GPA caps zo duur, op het comfort na?
Durf het haast niet te zeggen maar ik vind dat ze eruit zien als van die bouwhelmen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Ik zette vandaag even een samshield op in de winkel maar holy mozes, die zitten lekker
Bijna lekkerder dan mijn GPA. Ventileren ze een beetje goed? met mijn GPA Speed Air waait het bijna onder mn cap, en dat vind ik heerlijk, dus ik vraag me af hoe samshield dat doet.
En die grote kleppen erop, ik vind ze prachtig![]()
Behalve bij samshield dan, want die hebben zo'n rare rand erop
minouesmee schreef:@EenitraM
Het gaat ook nu niet om de zon.. gewoon een lichte lucht kan ik al heel slecht tegen. De zon al helemaal. Toch helpt deze cap echt! In de zomer zal ik waarschijnlijk nog steeds mijn zonnebril opmoeten, maar nu in de winter niet.
superlotje schreef:boeflover schreef:Ik rijd al een paar jaar niet meer maar vind toch die omschakeling die de laatste paar jaar heeft plaats gevonden fascinerend
Toen ik begon met rijden was ik een van de eerste met een EN-norm helm. Zon champignon waar iedereen je om uitlachte.
Nu is een cap een status symbool geworden, mensen met 4 caps!! Blijf het echt apart vinden dat mensen er meer als 1 hebben (immers sinds wanneer wordt een cap vies en heb je een wedstrijd cap nodig?) maar wel super goede zaak verder dat het lachen eraf is en veiligheid voorop gaat
Zo eens. Een cap van > €600![]()
Maar ik rijd ook al wat jaren niet meer, blijkbaar mis je daardoor iets. Wel een interessant fenomeen.
DreamGuide schreef:Als vervolg op mijn vraag over Charles Owen, welke caps hebben dan wel een goede ventilatie? Ik ben op zoek naar een Cap met écht goeie ventilatie omdat ik een enorm zweethoofd heb en mijn Cap steeds gaat stinken
DreamGuide schreef:Als vervolg op mijn vraag over Charles Owen, welke caps hebben dan wel een goede ventilatie? Ik ben op zoek naar een Cap met écht goeie ventilatie omdat ik een enorm zweethoofd heb en mijn Cap steeds gaat stinken