Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jaime_ schreef:Jammer dat we nog steeds niet mogen weten om welk bedrijf het hier gaat.. Als ze het verder toch netjes oplossen dan is het toch niet persé negatieve reclame? Als ze zich houden aan de geboden oplossing is er niets aan de hand lijkt me en ben jij uiteindelijk alsnog tevreden.
Jaime_ schreef:Jammer dat we nog steeds niet mogen weten om welk bedrijf het hier gaat.. Als ze het verder toch netjes oplossen dan is het toch niet persé negatieve reclame? Als ze zich houden aan de geboden oplossing is er niets aan de hand lijkt me en ben jij uiteindelijk alsnog tevreden.

zorro schreef:Nog steeds vind ik het aan de webshop zelf om zich bekent te maken. Mochten ze hun afspraken niet nakomen vind ik het een ander verhaal. Voor nu doen ze hun best voor mij om alles op te lossen, ik heb excuses gehad en de belofte dingen anders aan te gaan pakken, en daarom houdt ik de naam voor me. Dat blijft voorlopig zo.
LisaFaded schreef:zorro schreef:Nog steeds vind ik het aan de webshop zelf om zich bekent te maken. Mochten ze hun afspraken niet nakomen vind ik het een ander verhaal. Voor nu doen ze hun best voor mij om alles op te lossen, ik heb excuses gehad en de belofte dingen anders aan te gaan pakken, en daarom houdt ik de naam voor me. Dat blijft voorlopig zo.
Ik vind het juist goed van je dat je het niet bekend maakt. Ze zijn er mee bezig... En je kan op meerdere website reviews achterlaten, dus daar kunnen mensen ook de ervaringen van de desbetreffende shop lezen
Tallie1979 schreef:Ik krijg bijna het gevoel dat dit een nepper is. Tenzij dit een goedkope Kep is die niet overal op is getest, mis ik een aantal keurmerken in deze cap.
Normaal zou je namelijk een kitemark logo in de helm verwachten, aangezien zij deze licentie en de bijbehorende testen hebben behaald.
De afwerking is normaal ook veel beter.

Telpeva schreef:Ik zie daar geen slechte afwerking maar gebruikssporen, slijtage door schuren/raken van andere dingen.
bigone schreef:Zo op die foto's hierboven en op de foto's van die roze, geen idee wat die dingen kosten, blijkbar een smak geld maar echt??? Het lijkt wel kinderspeelgoed uit verweggistan, wat een lelijke, slecht afgewerkte caps. Dat zet je toch niet op je hoofd???