kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

upendo

Re: kep italia slecht afgewerkt: normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:03

Zorro, mag ik vragen wat de reden is dat je het ding niet gewoon nu terugstuurt en je geld terugvraagt? Daar lijkt me een stuk minder risico aan verbonden dan aan deze constructie.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 12:12

Ik wil sowieso de cap. En ook als ik hem bij een ander bestel duurt het weer een tijd.

Nadat ik gister met de eigenaar gebeld heb had ik er wel weer vertrouwen in dat het goed komt. Moet eerlijk zeggen dat ik na alle reacties wel weer ga twijfelen, maar ik waag het er op.

Afspraak staat zwart op wit, en mocht het niet goed gaan kan ik ze alsnog openbaar aan de schandpaal nagelen. En met dit verhaal er achter zullen ze echt veel klanten kwijt raken. Dus ik denk simpelweg niet dat ze het zover zullen laten komen, dan helpen ze hun bedrijf echt om zeep..

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 12:18

Hoop het echt voor je TS, voor dat geld moet het gewoon goed zijn.
Heb net namelijk die KEP's even opgezocht en wat een geld.. dan moet het echt perfect afgewerkt zijn allemaal!

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 14:48

Jammer dat we nog steeds niet mogen weten om welk bedrijf het hier gaat.. Als ze het verder toch netjes oplossen dan is het toch niet persé negatieve reclame? Als ze zich houden aan de geboden oplossing is er niets aan de hand lijkt me en ben jij uiteindelijk alsnog tevreden.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 15:24

Dat is mijn beslissing. Ze lezen mee, dus ze hebben altijd zelf de keus om hier wat te laten weten.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 15:25

Jaime_ schreef:
Jammer dat we nog steeds niet mogen weten om welk bedrijf het hier gaat.. Als ze het verder toch netjes oplossen dan is het toch niet persé negatieve reclame? Als ze zich houden aan de geboden oplossing is er niets aan de hand lijkt me en ben jij uiteindelijk alsnog tevreden.

Als je het topic doorleest dan noemt één gebruiker letterlijk de naam. Een ander geeft een vrij duidelijke hint.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 16:58

Nog steeds vind ik het aan de webshop zelf om zich bekent te maken. Mochten ze hun afspraken niet nakomen vind ik het een ander verhaal. Voor nu doen ze hun best voor mij om alles op te lossen, ik heb excuses gehad en de belofte dingen anders aan te gaan pakken, en daarom houdt ik de naam voor me. Dat blijft voorlopig zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 16:59

Jaime_ schreef:

Jeetje, laat TS dat lekker zelf beslissen. Ze is niet verplicht het aan jou te melden omdat jij zo nieuwsgierig bent. Sommige mensen geven een bedrijf wél de kans om iets netjes op te lossen in plaats van klakkeloos te gaan smijten met de naam. :roll:

Pluim voor jou TS, dat je het netjes probeert op te lossen! Ik heb ook veel slechte ervaringen over KEP gehoord, in het echt vielen ze mij enorm tegen als je bekijkt wat je er voor betaald. :=

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 16:59

zorro schreef:
Nog steeds vind ik het aan de webshop zelf om zich bekent te maken. Mochten ze hun afspraken niet nakomen vind ik het een ander verhaal. Voor nu doen ze hun best voor mij om alles op te lossen, ik heb excuses gehad en de belofte dingen anders aan te gaan pakken, en daarom houdt ik de naam voor me. Dat blijft voorlopig zo.

Ik vind het juist goed van je dat je het niet bekend maakt. Ze zijn er mee bezig... En je kan op meerdere website reviews achterlaten, dus daar kunnen mensen ook de ervaringen van de desbetreffende shop lezen

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 17:01

LisaFaded schreef:
zorro schreef:

Ik vind het juist goed van je dat je het niet bekend maakt. Ze zijn er mee bezig... En je kan op meerdere website reviews achterlaten, dus daar kunnen mensen ook de ervaringen van de desbetreffende shop lezen

Ja, hebben ze in het begin ook niet gezegd dat ze er mee bezig waren? Volgens mij zijn er daarna ook al een aantal radiostiltes geweest. :Y)

Maar goed, ik hoop natuurlijk voor TS dat alles goedkomt inclusief een Kep Italia die naar het zin is. Het is dat ik niet meer paardrijdt, ik vind de kleur namelijk echt waanzinnig <3

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 17:03

Lekker sociaal om zomaar op de gok winkelreputaties hier te grabbel te gooien, bah wat naar. Ts wil de naam niet delen, deal with it...
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:33

Ik volg even. Wilde in de toekomst graag een KEP, maar naar aanleiding van alle verhalen toch maar kijken bij andere merken. Allemensen, voor dat geld mag je toch wel wat meer verwachten.
Overigens vind ik dat je voor een tientje nog een nette service mag verwachten.

Ben nieuwsgierig naar welke webshop het is, maar vind dat het je siert dat je dit niet online zet.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:42

Echt waar....TS wil de naam van de webshop niet noemen en heeft dit al een paar keer vermeld,met de reden waarom erbij.
En dan zijn er mensen,die dat niet kunnen respecteren en gewoon lekker wel namen gaan noemen. Echt bijzonder...

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 18:57

Ik vind dit ook niet kunnen, trouwens :(. Ik heb het nu dus over de KEP
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 08:45, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Deel bericht over speculaties webshop verwijderd

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:02

Heb zojuist het hele topic doorgelezen. Is er al iets uitgekomen m.b.t. de kep?
Hopelijk wordt er voor een oplossing gezorgd.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 20:04

Het hele verhaal gelezen. Wat een bedrijf, wat een situatie! Jeetje TS... Succes ermee! :=

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-17 21:04

Ik heb inderdaad wel energie gestoken in het contact opnemen met hun. Ach..

Ik krijg mijn geld terug. Kep wil deze cap eerst onderzoeken voordat ze een nieuwe produceren, dat gaat allemaal lang duren natuurlijk. Ik heb er voor gekozen om dan mijn geld terug te krijgen.

Nu alleen enorme angst dat als ik wel besluit een nieuwe kep te bestellen in deze kleur, dat ik weer dit verrotte ding krijg omdat ze die nog liggen hadden! Leer mij die italianen kennen :')

Nou ja, ik wacht nog even op mijn geld.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Deel bericht wat niet neutraal is over webshop verwijderd

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:05

Ik krijg bijna het gevoel dat dit een nepper is. Tenzij dit een goedkope Kep is die niet overal op is getest, mis ik een aantal keurmerken in deze cap.

Normaal zou je namelijk een kitemark logo in de helm verwachten, aangezien zij deze licentie en de bijbehorende testen hebben behaald.

De afwerking is normaal ook veel beter.

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:11

Je kunt ook een gewone Kep kopen en laten overspuiten door Frans de Weerdt (fb)
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 20-12-17 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd van een eerder verwijderd bericht

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:17

Tallie1979 schreef:
Ik krijg bijna het gevoel dat dit een nepper is. Tenzij dit een goedkope Kep is die niet overal op is getest, mis ik een aantal keurmerken in deze cap.

Normaal zou je namelijk een kitemark logo in de helm verwachten, aangezien zij deze licentie en de bijbehorende testen hebben behaald.

De afwerking is normaal ook veel beter.

3 caps van vriendinnen van mij.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier is de afwerking niet heel veel beter..

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:20

Ik zie daar geen slechte afwerking maar gebruikssporen, slijtage door schuren/raken van andere dingen.
⚠️ Telpeva kan fouten maken. Deze Bokker heeft de Bokt InburgeringsCursus (BICs) niet succesvol afgerond. Verifieer de informatie bij een betrouwbare bron.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:20

Zo op die foto's hierboven en op de foto's van die roze, geen idee wat die dingen kosten, blijkbar een smak geld maar echt??? Het lijkt wel kinderspeelgoed uit verweggistan, wat een lelijke, slecht afgewerkte caps. Dat zet je toch niet op je hoofd???

x_Lys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:22

Telpeva schreef:
Ik zie daar geen slechte afwerking maar gebruikssporen, slijtage door schuren/raken van andere dingen.

Dit zijn geen gebruikerssporen. Ik heb het namelijk op mijn NIEUWE KEP ook en wil je gerust hier ook een foto voor je maken hoor, ga maar eens naar de winkel draai ze om en je ziet het. Vooral KEPs die gespoten zijn hebben dit.

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:24

bigone schreef:
Zo op die foto's hierboven en op de foto's van die roze, geen idee wat die dingen kosten, blijkbar een smak geld maar echt??? Het lijkt wel kinderspeelgoed uit verweggistan, wat een lelijke, slecht afgewerkte caps. Dat zet je toch niet op je hoofd???

Je hebt ook motorhelmen met complete custom paintjobs, die kunnen richting de 800 euro en over de duizend euro gaan. Feit blijft, het is verf, als je ergens tegenaan stoot heb je lakschade, net als bij een auto. De cap van ts daar zijn gewoon hele stukken ongeverfd gebleven, en is de verf niet voldoende vermengd óf het spuitpistool onvoldoende schoon geweest, óf er is een slechte topcoat overheen gespoten (alle drie die dingen kunnen het vlokken patroon veroorzaken, dit is gewoon een fout in het spuitwerk)

Telpeva
Moderator Algemeen
Bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-17 21:26

Ik wil best geloven dat ze er in de winkel ook al zo uit zien, zo'n lak is kwetsbaar :)