Decathlon Rijspullen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nessa

Berichten: 8623
Geregistreerd: 20-05-08
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 15:52

https://www.decathlon.nl/broek-accessy- ... 83400.html

Deze gekocht. Hij zit echt heerlijk.
Maar hij is wel super glad!
Ik ga nog wel een endurance rijbroek kopen met meer grip.
Deze is wel prima voor grondwerk en wandelen. Want hij zit echt als een 2e huidje.

De zak ik groot genoeg voor een Samsung Galaxy s7 (met hoesje) en mijn labello :+

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 21:34

Ooooo.nessa die onthoud ik ben verslaafd aan zulke broeken

Quickly2003

Berichten: 297
Geregistreerd: 06-04-17

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 21:39

Ik had 4 jaar kang dezelfde cap van de decathlon en is nog steeds goed te gebruiken maar vond wel dat ik een nieuwe mocht:D

DrFurioux

Berichten: 54
Geregistreerd: 13-04-17
Woonplaats: Roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 11:04

Even rondgekeken op de website, wat goedkoop vergeleken met andere winkels! Handig, vooral omdat ik voornamelijk alleen de beginselen wil gaan leren (maar wss dus niet mijn echte hobby van wil maken) en ik daarom niet gelijk duur spul wil gaan aanschaffen.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 15:34


BrankaZ

Berichten: 3916
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 15:55

Heb een paar weken een donkerblauwe daarvan gekocht maar omdat het nog zo koud is niet mee gereden (wel met de thermobroek Kipwarm die nu in de aanbieding is). Stipjes zijn niet groot, maar wel veel en dus meer dan genoeg oppervlak en dus grip volgens mij. Als de broek ook lekker blijft zitten tijdens het rijden ga ik zeker nog een keer richting Decathlon om ook een grijze erbij te halen.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 16:46

BrankaZ schreef:
Heb een paar weken een donkerblauwe daarvan gekocht maar omdat het nog zo koud is niet mee gereden (wel met de thermobroek Kipwarm die nu in de aanbieding is). Stipjes zijn niet groot, maar wel veel en dus meer dan genoeg oppervlak en dus grip volgens mij. Als de broek ook lekker blijft zitten tijdens het rijden ga ik zeker nog een keer richting Decathlon om ook een grijze erbij te halen.


Zou je een update kunnen plaatsen als je ermee hebt gereden :)

BrankaZ

Berichten: 3916
Geregistreerd: 11-11-05
Woonplaats: Odoorn

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-17 22:40

Ga mijn best doen. Weer wordt beter dus hoop er binnenkort mee te kunnen rijden.

nereids

Berichten: 505
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 19:43


GestoptX

Berichten: 25
Geregistreerd: 24-05-15

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:09

Ik heb zelf ook rijbroeken van de decathlon en vind ze geweldig zitten. *\o/* Heb helaas geen ervaring met degene die adventures01 bedoeld. :=

_Zsazsa_
Berichten: 4486
Geregistreerd: 30-01-06

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 21:19

Die met de Siliconen heb ik. Vind hem super fijn! Rijd er elke dag mee en blijft ook goed! Wel binnenstebuiten wassen.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:01

_Zsazsa_ schreef:
Die met de Siliconen heb ik. Vind hem super fijn! Rijd er elke dag mee en blijft ook goed! Wel binnenstebuiten wassen.



Heb je die met siliconen op het zitvlak of enkel op de knieen?

_Zsazsa_
Berichten: 4486
Geregistreerd: 30-01-06

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-17 23:14

Zitvlak, dus die helemaal vol met vlokjes zit. Erg comfortabel!

Toasted
Berichten: 25
Geregistreerd: 17-12-15

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 19:31

Ik hoor van veel mensen goede verhalen over de rijbroeken :D Ik heb er zelf een ooit besteld maar die was helaas te groot. Hij zat echter wel héérlijk! Ook ben ik echt verliefd op een stel stalschoenen alleen zijn die nogal duur voor mijn studentenportemonneetje.

Hey_Mara

Berichten: 96
Geregistreerd: 02-01-17

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:15

Bij mij zijn de ervaring bij de basisdingen echt heel goed! ik koop mijn rijbroeken al 6 jaar daar ook T-shirtjes en polo's vind ik heel goed. Snoepjes en basic verzorgingsproducten koop ik ook daar en ik ben hier heel tevreden over. Zadels en dergelijke (die ik nog nooit gekocht heb wegens geen eigen paard) zou ik niet in de decathlon kopen. de caps lijken mij wel oke maar deze koop ik via mn papa aangezien die uvex verdeeld

paddraigh
Berichten: 3697
Geregistreerd: 10-08-07

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 20:18

Welk model broeken hebben jullie? Ben gek op jogginsstof spul wat niet afzakt

Anchee

Berichten: 153
Geregistreerd: 15-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-17 22:35

Toasted schreef:
Ik hoor van veel mensen goede verhalen over de rijbroeken :D Ik heb er zelf een ooit besteld maar die was helaas te groot. Hij zat echter wel héérlijk! Ook ben ik echt verliefd op een stel stalschoenen alleen zijn die nogal duur voor mijn studentenportemonneetje.


Heb je de stalschoenen wel al gepast? Ik hoorde best wel goede verhalen qua degelijkheid die het de boel waard maken enzo, maar toen ik laatst in decathlon was en schoenen paste waar ik online enzo echt verliefd op was, vond ik ze echt voor geen meter zitten. Mijn moeder had precies hetzelfde probleem... Met schoenen echt ff passen of het je voetmodel is!

mavantos

Berichten: 3677
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 10:20

Ik heb nu stalschoenen van de Decathlon, de goedkoopste (leren) die ik kon vinden. Volgens mij waren ze rond de €30. Nou, ik heb echt een paar weken met blaren gelopen... Inmiddels zijn ze ingelopen en zitten ze wel echt fijn. Ondanks stallen uitmesten doen ze het sinds ik ze heb nog prima, zal nu een maand of 3 zijn. Dit waren ook best wel stugge schoenen, maar dat vind ik wel fijn. Als het erg zacht is ga ik vaak letterlijk naast m'n schoenen lopen :')

KatooG
Berichten: 169
Geregistreerd: 18-09-16
Woonplaats: Vlaams-Brabant, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 15:45

Ik heb volgens mij de tweede goedkoopste korte botjes en die waren van dag 1 af zalig, loop er nu bijna een jaar mee in de wei en de stal en ze zien er nog altijd heel goed uit. Aangezien de buitenkant leer is kan ik gewoon met wat zadelzeep erover gaan en ze blinken terug.
Edit: heb er ook een half jaar mee gereden en dat ging ook prima.

Daantjee12

Berichten: 3082
Geregistreerd: 17-03-09
Woonplaats: Delft

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 19:31

Hoi allemaal!

Ik (sportleader ruitersport decathlon den haag) heb een enquete gemaakt over onze afdeling. Het zou erg helpen als een aantal mensen deze in kunnen vullen :)
https://www.enquetesmaken.com/s/cb8b75c

darkadia

Berichten: 5295
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 22:47

Heb m ingevuld voor je. Ben zelf ook werkzaam geweest bij Decathlon, weliswaar in ander filiaal, maar ken het assortiment wel vrij goed.

Peetje99

Berichten: 93
Geregistreerd: 24-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:17

Ik vind het raar dat ze er caps verkopen zonder de goede normering. Er hangt wel een vaag bordje bij, maar ik heb toch liever een duidelijke en herkenbare norm ipv "wat gerommel op een A4-tje" ...

nereids

Berichten: 505
Geregistreerd: 01-05-17

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:24

Ik heb het ingevuld! Ik werk zelf ook bij Decathlon. Alleen in een ander filiaal in nl. :)

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15120
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:28

Hier iemand die bij Decathlon heeft gewerkt, zal hem ook even voor je invullen. :)

Ik heb overigens de neopreen mesh chaps en de leren jophurs al ruim een jaar en nooit echt onderhouden. :o Maar ze zijn nog steeds supersoepel en scheuren niet!

Laurievc

Berichten: 4431
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: Decathlon Rijspullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:35

Heb hem ook ingevuld :) Hier jobstudent in België bij Decathlon :) 2j geleden watersport en dit jaar natuur :)