Ik word bang voor mijn eigen paard..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Estherbuddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 13:05

Pijn misschien?
Misschien is ze beledigt op jou omdat ze zo langs heeft gedaan? Erg lastig ,.. konden ze maar praten he

MissWeenie

Re: Ik word bang voor mijn eigen paard..

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:14

TS reageert helaas niet meer

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 14:56

Jammer...

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-17 15:58

Niet gezien dat er nog gereageerd werd in het topic.
Ik heb haar uiteindelijk verkocht. Bij anderen was ze buiten braaf en bij mij niet. Ze staat nu bij een meneer voor de koets en dat doet ze geweldig leuk.
Zelf heb ik inderdaad een hafje gekocht

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:30

Leuk om een reactie te lezen! Fijn dat het met beide partijen nu goed gaat :j
Heb je een foto van je haf?

Zon101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:26

Wat fijn dat ze het zo leuk doet achter de kar. Gefeliciteerd met je Haf! En hoe heet je Haf? En wat voor leeftijd?

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 09:15

Ze heeft het daar heel fijn, staat ook lekker buiten net zoals bij mij. Nooit verwacht dat dat beest voor de koets zou lopen haha.
Mensen die interesse hadden wilden eerst in de bak rijden en dat vindt ze verschrikkelijk, dus ze haakten allemaal af. Uiteindelijk voor de koets beleerd en dat vond ze geweldig.

Ik heb een merrie gekocht van 10 jaar genaamd Feya. Lekker voorwaarts. Heerlijk om buiten te rijden en de lekker ondeugende Haflinger streken. Het is een tank met een flinke dosis (droge) humor.

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:21

Wat een mooi plekje heb je voor je paard gevonden! Zelf weet ik ook even niet meer wat ik met mijn pony aan moet. Hij is zo ontzettend sterk en zijn hobby is gras vreten... daardoor is alleen al lopen aan de hand een ramp. Zaterdag hebben we een schriktraining gepland staan. Eerst maar even kijken hoe dat gaat.

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 09:49

kan ze pijn hebben van haar blessure?
Maar vergis je ook niet in het fijt van al die maanden vrijheid en leiderschap, paarden zijn gevoelig ze voelt dat jij anders bent geworden. Ze zal je testen voorzichtig zijn/angst is een teken van zwakte in haar ogen en dat zal ze je spiegelen en testen.

Maar ga dan gericht voor een rustig, betrouwbaar paard als je wilt veranderen.... ook bij koud bloeden heb je sterke karakters en testers ;)

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 10:10

@kwita, ze heeft je advies al opgevolgd en een leuke haflinger gekocht.

eind goed al goed. ts een paardje wat zo te horen super klikt en paardje lekker voor de kar bij een nieuw baasje

Yellowbird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-17 10:18

Ja eind goed, al goed. Niet zoals ik gehoopt had uiteraard, ik mis haar nog steeds.
Maar we hebben enorm veel van elkaar geleerd en heel veel plezier aan elkaar gehad.
Nu was het tijd om allebei door te gaan naar een volgende stap en die heeft gelukkig goed uitgepakt voor ons allebei

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 11:00

Yellowbird schreef:
Ja eind goed, al goed. Niet zoals ik gehoopt had uiteraard, ik mis haar nog steeds.
Maar we hebben enorm veel van elkaar geleerd en heel veel plezier aan elkaar gehad.
Nu was het tijd om allebei door te gaan naar een volgende stap en die heeft gelukkig goed uitgepakt voor ons allebei

Fijn voor jullie allebei. Het moet toch leuk blijven en als het een gevecht wordt dan kan het zijn dat het simpelweg een foute match was.Met een Haflinger zul je nog uitdaging genoeg krijgen maar naar mijn ervaring zijn ze wel heel eerlijk.En met gevoel voor humor!

kwita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 16:23

dat stukje heb ik gemist maar fijn dat het een goed besluit was en dat je nu hebt wat je wilt!

SensaHorses
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 21:22

Fijn om te horen TS! Mooi dat jullie nu allebei blij zijn met een nieuw maatje! +:)+

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-17 09:56

Ziezo, mysterie opgelost en TS heeft geluk met een ander paardje, haar paardje geluk met een ander baasje. Eind goed al goed!