Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:Ik kan met de Anky's zonder rits ook direct rijden.
Weekje beetje gevoelige hielen maar verder niets.
Ik ben weer helemaal fan vd stijve laars zonder rits: mooi en klassiek en er kan weinig aan kapot gaan!
ambre schreef:De perfect heeft mij een te lage boog.
Die kan mij namelijk niet hoog genoeg zijn.
ambre schreef:Ik doe nooit langer dan 2 jaar met een paar laarzen en dan vallen er echt gaten in.
Maar ik rij er dan ook best een paar iedere dag.
Had vroeger al kalfsleer en die gingen niet langer mee dan de rundleren van nu.
Comfort wel enorm toegenomen.
germie schreef:ambre schreef:Ik doe nooit langer dan 2 jaar met een paar laarzen en dan vallen er echt gaten in.
Maar ik rij er dan ook best een paar iedere dag.
Had vroeger al kalfsleer en die gingen niet langer mee dan de rundleren van nu.
Comfort wel enorm toegenomen.
Ik heb mijn eerste perfects nog, en die heb ik echt 6-7 dagen per week gebruikt. Nu niet zo veel meer, maar geeft toch aan dat ze goed zijn.
De huidige generatie laarzen van onder de 200 euro is gewoon slecht, die hielden het bij mij geen half jaar vol. Kalfsleer is gewoon zachter en minder slijtvast.
miss_lizje schreef:Ik ben nog steeds bezig met het inlopen van mijn tweede paar Perfects. Mijn huidige gaan al bijna 7 jaar mee, maar mijn kuit is wat dikker geworden en oprekken is al gebeurt.
Zelf zou ik na dit tweede paar wel een laars willen met hogere boog en betere zool. Maar wel zonder rits en tierelantijntjes. Ze vertelde mij dat het model Anky zonder rits te bestellen is, maar dan kosten ze gelijk 500 euro. Dat vind ik dat net te veel van het goede.
germie schreef:ambre schreef:Ik kan met de Anky's zonder rits ook direct rijden.
Weekje beetje gevoelige hielen maar verder niets.
Ik ben weer helemaal fan vd stijve laars zonder rits: mooi en klassiek en er kan weinig aan kapot gaan!
Ik ook, helaas is Petrie gestopt met het allerbeste model: de perfect. Ik heb al perfects van 20 jaar oud.
nickynicole schreef:Ik heb voor het eerst in mijn paarden-carrière laarzen aan laten meten. Het is de Petrie Sublime geworden. Simpel zwart met een donker blauw lak accent. Ik wil de laarzen onder mijnzwarte slipjas en donker blauw gewone jasje kunnen dragen. Ik heb daarbij een Kep besteld, mat zwart met voor/ achter zijde glimmend donker blauw. Als het goed is kan ik het setje volgende week ophalen.
Hiervoor De Niro's gehad (weet niet welk model, rits aan de achterzijde). Ze zitten als pantoffels maar na een jaar helemaal op. Daarna overgestapt op Petrie. Deze gaan al 3 jaar mee maar komen nu gaten in aan de binnenzijde.
Farome schreef:Ik ben ook suuuper happy met mijn Petrie Coventry's
[ [url=m/lSoiJg.jpg]Afbeelding[/url] ]