SG1985 schreef:Nee, afgelopen zaterdag hielp een vriendin mij (mijn stalgenootje). En die zei, je reed je paard super netjes op twee teugels, recht, goede aanleuning, nette verbinding... En bij hem voel ik mij net een aap die achterste voren te paard zit :S
Vanavond maar eens heel duidelijk zijn.........
Zou je stalgenoot gelijk hebben, ben je de B allang ontstegen!
....en je hebt types die gelijk denken "dat ze Anky zelf zijn" - hij denkt geloof ik dat-ie Sjef is.
Sjef kan een bullebak zijn tijdens trainingen. Zij het, dat dat maar een beperkte tijd zo is, en dan weer langzaam (....ik vind m een pestkop, maar goed....) vertrouwen opbouwen.
En tja, daar zit m nou de kneep. Bullebakken, dat kan iedereen. Iemand vertellen 'dat je nog geen tien krijgt', is ook niet moeilijk.
Maar los van de vraag of mijn ego tegen Sjef bestand zou zijn: de echte Sjef kan vertrouwen opbouwenen legt ook uit, hoe je die tien wel gaat krijgen.
....en voorlopig zijn zevens en achten in de B en de L ook in orde, heb ik begrepen.
Ik vind net keurig netjes, dat je een gesprek met hem aangaat...
Je steekt echt tijd en moeite en wat al niet in hem.
Als ik per ongeluk zo'n type had getroffen, was net waarschijnlijk met een mailtje of een telefoontje "dit ws de laatste les" afgelopen geweest. (Plat gezegd: ik dump dan gewoon. )
) Ik kan je alleen maar aanmoedigen om dat ook te gaan ervaren.
Eigenlijk: nog nooit van gehoord en met 70% zit je al heel hoog.