Ik was toen 11 denk ik. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Achteraf kan ik blij zijn dat er niks gebeurt is, want ik had niks kunnen doen.
, mocht een week niet rijden en ben er niet op gegaan. Nouja, stappen telt niet
. 

xBerber schreef:8 maand geleden kreeg ik Pfeiffer. Moest rustig aan doen. Nee hoor, ik bleef door rijden. Zelfs NK carrousel meegereden terwijl ik me belabberd voelde. Ben daarna nog beroerder geweest, maar ik moest en zou rijden
ierusju schreef:xBerber schreef:8 maand geleden kreeg ik Pfeiffer. Moest rustig aan doen. Nee hoor, ik bleef door rijden. Zelfs NK carrousel meegereden terwijl ik me belabberd voelde. Ben daarna nog beroerder geweest, maar ik moest en zou rijden
Dan moet ik je nog gezien hebben![]()
Was wezen kijken want onze groep had het nk niet gehaald
macht der gewoonte denk ik. We waren niet eens door de voorrondes gekomen
we waren laatste in de ere divisie, door een leuk steigerend paard, maar ik blijf NK zeggen uit de gewoonte haha.
Elke keer na een les heb ik best wel veel pijn, maar ik ben echt heel eigenwijs.. maar ik heb de pijn er voor over!
weken met een gipsarm door het dorp gereden. Mijn moeder vond het een minder goed idee, maar ach je bent jong (12) en je wilt wat...
) gebroken, en zou toen 6 weken niet mogen rijden. Diezelfde middag ben ik weer op het paard gestapt waar ik 's ochtends vanaf gevallen was.
De eerste dag ging het nog best goed en was ik tweede, maar de tweede dag was het echt te veel voor mn knie en werd ik iets van 15e. Heb nog een foto van de eerste dag dat ik met mn krukken het podium opklim

ach welja haha