Kon niet zo zien voor welk level maar prijs is wel leuk. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kon niet zo zien voor welk level maar prijs is wel leuk. Sababber schreef:Al die dure merken.. Ik heb een volle c/kleine d cup en ik heb o.a. 2 sportbeha's van de primark van 6 euro p/s. Die zitten ook fantastisch! Heb ze nu zeker al een halfjaar en rij 3 á 4x in de week en ze zitten nog perfect! Voor de een natuurlijk anders als voor de ander, maar voor mij werken deze goed.
) ladypaard schreef:sssstttt bij de Neck...m..n. nl zijn er verschillende shockabsorbers in de aanbieding.Kon niet zo zien voor welk level maar prijs is wel leuk.
alleen een paar maand te vroeg helaas.. heb nu niks nodig/ alles wat ik nu koop in mijn maat is over een paar maanden paar maten te groot..
En hij is met de 60% korting nog goedkoper ook.
). Dat zat écht stevig, geen beweging in.
estja schreef:Let wel op met bestellen bij n*ck*rm*nn. Ze ging afgelopen jaar failliet met een zgn flitsfaillissement. Ze gingen failliet en binnen en uur was er een doorstart. Mensen die spullen besteld en al betaald hadden konden naar hun spullen fluiten en kregen ook hun geld niet terug. Er was lang voor het faillissement al bijna niks meer op voorraad omdat leveranciers niet meer wilden leveren vanwege de financiële problemen maar ze bleven gewoon bestellingen aannemen en mensen laten betalen.