Ruiterbewijs verplicht na januari!!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Maximus91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-15 21:32

saabineex schreef:
Sharonaa_ schreef:
10 jaar geleden heb ik dat ding ook een gehaald.. nooit nodig gehad en toen was het geloof ik al dat je het maar in bepaalde gebieden nodig had..
Naar mijn weten is het toen afgeschaft, en moest je nummers halen bij de VVV?? Correct me if i'm wrong :o

Ik heb mijn ruiterbewijs 1 of 2 jaar geleden opgezegd. Vond het zonde van het geld.

Als je hem eenmaal gehaald hebt hoef je toch niet door te betalen?

Om de 2 jaar, 1x 50 euro, (nu net nieuw) nieuw pasje en 4 x per jaar paard en sport en lidmaatschap knhs...

Ik als recreatieruiter heb hem in 2006 gehaald omdat ik als niet officiële wedstrijdamazone moest kunnen aantonen dat ik kon rijden... De complete cursus die ik volgde was met mijn L2 niveau en ervaring van 12 jaar lang, zeker niet ''simpel'' te noemen, het was een precieze/serieuze bedoeling, verder was het net elke week een dag ponykamp, de beoordeling was ook streng en er was maar een klein groepje in 1 x geslaagd, 2 waren voor de 2e keer eindelijk geslaagd en de rest moest dus herexamen doen...

Dusja, ik was en ben echt wel trots op mijn goede prestatie daar, en die van mijn oude pony!

en tja, je hoeft m niet vaak te laten zien, maar het is toch beter dat je niet aangehouden wordt ervoor?
De autoboetes zijn al duur genoeg