Punz schreef:Marion71: ik had en heb het hele topic gelezen en ben bekend met de beperktheid van (sommige) dierenartsen. Maar ik vind het gevaarlijk wat je hier doet. Je stelt een 'diagnose' tov een dier wat je niet gezien hebt. Misschien zijn het wormen, maar dat weet je niet.
De stelligheid waarmee hier dingen beweerd worden, zonder enige vorm van klinisch onderzoek vind ik risicovol, en niet pleiten voor deskundigheid.Voorzichtig ideeën aan de hand doen: prima! Zorgen dat TS een gesprekpartner wordt voor de DA: ook prima.. TS verwijzen naar een déskundige dierenarts: nóg beter.
Maar op de stoel van de DA gaan zitten, mbt een dier wat je niet gezien hebt: lévensgevaarlijk!
Verder: wat ik in mijn post bedoelde: er zijn wormmiddelen in de handel die bij overdosering wél gevaarlijk zijn.. dus je kunt niet zomaar zeggen dat overdoseren niet erg is. Want soms is het dat wél. ( en ja: ik weet dat je soms ook móet overdoseren). Maar aangezien TS duidelijk geen idee heeft, is het handig om hier helder én voorzichtig in te zijn
Over precies dit stuk zijn toch verschillende bokkers boos geworden, maar dit is precies wat ook no--a bedoeld, en wat er hier bijna mis was gegaan.
Dus wat mij betreft: in de toekomst graag wat méér respect voor dit soort reacties dan nu het geval was