Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carowl schreef:Ik heb in decathlon vakantiewerk gedaan en over merk van decathlon zelf doen ze nooit moeilijk!
Die producten mag je ook altijd ruilen enz tot een jaar lang (wanneer nog verkoopbaar).
En als je toevallig een decathlon kaart hebt is het helemaal geen probleem want dan staan daar je aankopen op.
Ik zou gewoon eens gaan horen wat ze voorstellen als oplossing.
Lady_Jacoba schreef:Lijkt me een hele fijne broek. En hij is ook niet zo verschrikkelijk duur. Is hij ook geschikt voor dames met dikke billen?Ik heb altijd moeite om een broek te vinden die niet te strak zit bij mijn billen en niet te los bij mijn benen.
Ik twijfel nog tussen zwart en bruin. Wat zou mooier staan bij deze laarzen? Ik heb ze in het bruin.
http://www.piafferuitersport.nl/kleding ... rs-fashion
_lies_ schreef:Ik vind de broek ook een rare pasvorm hebben.. Ik heb echt dunne benen en zelfs bij mij valt ie strak
SuperAssie schreef:Carowl schreef:Ik heb in decathlon vakantiewerk gedaan en over merk van decathlon zelf doen ze nooit moeilijk!
Die producten mag je ook altijd ruilen enz tot een jaar lang (wanneer nog verkoopbaar).
En als je toevallig een decathlon kaart hebt is het helemaal geen probleem want dan staan daar je aankopen op.
Ik zou gewoon eens gaan horen wat ze voorstellen als oplossing.
Das dus het probleem, die kaart vergeet ik iedere keer
Heb de broek nog eens goed bekeken, en het is echt zo te zien alleen de 'boven' laag, dus dat waterdichte, en alleen langs de naden echt tussen m'n benen(dus waar je op zit zegmaar). Heb geen idee waar dat van komt. Toch maar gewoon terug gaan? Zonder kassabon/kaartjes..?
pluche_pluus schreef:_lies_ schreef:Ik vind de broek ook een rare pasvorm hebben.. Ik heb echt dunne benen en zelfs bij mij valt ie strak
Bij mij zat de m te strak bij mijn knieën en ruim bij de taille. Nu een L gekocht in beige en die zit heel ruim bij taille ( daarvoor bestaan riemen) en niet zo strak bij mijn benen. Kan ik lekker nog een thermo broekje onder aantrekken
Wilde eigenlijk een zwarte kopen maar daar zat een dubieuze vlek op