Kipwarm rijbroek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cinderella

Re: Kipwarm rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 02:36

Ik heb de 36 besteld, zit prima, zakt wel snel af, maar bij de benen zit het krapper ja, bij de knievlakken, zou hem niet aanraden als een normale rijbroek al krap valt bij de benen. Ben er wel heel blij mee, vind de zwarte echt leuk en heerlijk warme droge benen!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 09:57

Carowl schreef:
Ik heb in decathlon vakantiewerk gedaan en over merk van decathlon zelf doen ze nooit moeilijk!
Die producten mag je ook altijd ruilen enz tot een jaar lang (wanneer nog verkoopbaar).
En als je toevallig een decathlon kaart hebt is het helemaal geen probleem want dan staan daar je aankopen op.
Ik zou gewoon eens gaan horen wat ze voorstellen als oplossing.

Das dus het probleem, die kaart vergeet ik iedere keer :')
Heb de broek nog eens goed bekeken, en het is echt zo te zien alleen de 'boven' laag, dus dat waterdichte, en alleen langs de naden echt tussen m'n benen(dus waar je op zit zegmaar). Heb geen idee waar dat van komt. Toch maar gewoon terug gaan? Zonder kassabon/kaartjes..?

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:12

Ik heb ermee in de regen gereden en hij is verre van waterdicht. Als het droog is wel lekker warm, maar in de regen niet aan te raden.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 12:41

SuperAssie zou kunnen dat ze de stof te krap op de naad genaaid hebben. ;)

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:15

Ik zit heel erg te twijfelen welke maat ik nu moet nemen, ik hoor verschillende dingen.
Ik heb stevige benen en kuiten en voor de rest normaal. Ja ben zwanger :P Dus vind t wel lekker als ie wat lager is :D

Dus zelfde maat nemen of toch maatje groter, wel moet ie niet te strak bij me knie-en zittten.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:19

Dan zou ik echt een maatje groter nemen!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:20

Ik heb er vorige week ook eentje besteld en nu twee keer mee gereden. Het heeft nog niet erg hard geregend, dus over de waterdichtheid kan ik weinig zeggen. Wel heb ik het idee dat hij warmer is dan een normale rijbroek.
Bij mijn benen valt hij normaal terwijl ik stevige kuiten heb, maar bij mijn buik erg ruim. Hij zit inderdaad ook iets lager. Dus Arabcarla, naar mijn idee is dat ideaal voor een zwangerschap ;)
Ik zou dus geen maatje groter nemen..

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:22

Het is niet mijn model.
Maat 38 goed bij de benen maar véél te wijd in de tillen
maat 36 strak bij de benen maar goed bij de taille

meestal ben ik niet zo moeilijk met pasvormen, maar dit paste gewoon echt niet. Helaas

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:28

Grrr haha lastig dus nog.... ik bestel wel maatje groter voor de zekerheid, mocht ie dan toch te groot zijn kunnen we altijd ruilen :D

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 13:38

Ik vind de broek ook een rare pasvorm hebben.. Ik heb echt dunne benen en zelfs bij mij valt ie strak :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 14:02

Benen zijn indd vrij strak. Maar ik neem altijd een maatje groter zodat er nog een thermolegging onder kan. Ben een koukleum :')
Ga er toch een dezer dagen mee terug denk ik. Niemand die daar last van heeft(stof die bij naden 'inscheurt')?
Heb n foto, zal m straks even posten

Djangotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 14:17

Lijkt me een hele fijne broek. En hij is ook niet zo verschrikkelijk duur. Is hij ook geschikt voor dames met dikke billen? :P Ik heb altijd moeite om een broek te vinden die niet te strak zit bij mijn billen en niet te los bij mijn benen.

Ik twijfel nog tussen zwart en bruin. Wat zou mooier staan bij deze laarzen? Ik heb ze in het bruin.
http://www.piafferuitersport.nl/kleding ... rs-fashion

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 14:34

Lady_Jacoba schreef:
Lijkt me een hele fijne broek. En hij is ook niet zo verschrikkelijk duur. Is hij ook geschikt voor dames met dikke billen? :P Ik heb altijd moeite om een broek te vinden die niet te strak zit bij mijn billen en niet te los bij mijn benen.

Ik twijfel nog tussen zwart en bruin. Wat zou mooier staan bij deze laarzen? Ik heb ze in het bruin.
http://www.piafferuitersport.nl/kleding ... rs-fashion

Dan is deze perfect xd
Broek is vrij strak bij benen en groter/breder bij de bovenkant!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 15:52

_lies_ schreef:
Ik vind de broek ook een rare pasvorm hebben.. Ik heb echt dunne benen en zelfs bij mij valt ie strak :')

Bij mij zat de m te strak bij mijn knieën en ruim bij de taille. Nu een L gekocht in beige en die zit heel ruim bij taille ( daarvoor bestaan riemen) en niet zo strak bij mijn benen. Kan ik lekker nog een thermo broekje onder aantrekken
Wilde eigenlijk een zwarte kopen maar daar zat een dubieuze vlek op :x

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 01:04

SuperAssie schreef:
Carowl schreef:
Ik heb in decathlon vakantiewerk gedaan en over merk van decathlon zelf doen ze nooit moeilijk!
Die producten mag je ook altijd ruilen enz tot een jaar lang (wanneer nog verkoopbaar).
En als je toevallig een decathlon kaart hebt is het helemaal geen probleem want dan staan daar je aankopen op.
Ik zou gewoon eens gaan horen wat ze voorstellen als oplossing.

Das dus het probleem, die kaart vergeet ik iedere keer :')
Heb de broek nog eens goed bekeken, en het is echt zo te zien alleen de 'boven' laag, dus dat waterdichte, en alleen langs de naden echt tussen m'n benen(dus waar je op zit zegmaar). Heb geen idee waar dat van komt. Toch maar gewoon terug gaan? Zonder kassabon/kaartjes..?

Haha dat ken ik! Vergeten veel mensen, maar wat wil je met al die kaartjes..
In mijn ervaring willen ze vooral goede service aanbieden en zullen ze dus wel proberen een oplossing te zoeken :)
Hopelijk word je goed geholpen!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 13:22

pluche_pluus schreef:
_lies_ schreef:

Bij mij zat de m te strak bij mijn knieën en ruim bij de taille. Nu een L gekocht in beige en die zit heel ruim bij taille ( daarvoor bestaan riemen) en niet zo strak bij mijn benen. Kan ik lekker nog een thermo broekje onder aantrekken
Wilde eigenlijk een zwarte kopen maar daar zat een dubieuze vlek op :x

Correctie, ik ga hem toch weer retour doen. Zo een afzakkend laag kruis is niks om mee te rijden

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 20:08

Ik ga hem toch ook retour doen, zit voor geen meter met rijden en had het vandaag behoorlijk koud hoor :')

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 11:40

Vriendin die naast Decathlon woont heeft maat 38 en 40 voor me gekocht. Ik ga zondag passen dus ben erg benieuwd..

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 11:56

_lies_ schreef:
Ik ga hem toch ook retour doen, zit voor geen meter met rijden en had het vandaag behoorlijk koud hoor :')

Na een keer rijden nog terug sturen? Echt?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 12:33

Ik vind hem prima zitten, maar! alleen met een riem om. Heb hem laatst bijna een hele dag aan gehad en dat bleef goed zitten. Maar zonder riem is het een drama. Heb nog steeds geen regenbui op m'n dak gehad, dus weet nog steeds niet of hij echt waterdicht is :')

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:20

smurffie schreef:
_lies_ schreef:

Na een keer rijden nog terug sturen? Echt?

Ja, waarom niet? Ik koop een broek om mee te rijden :+

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:23

Omdat je spullen na gebruik toch niet meer terug kan sturen? Of ben ik alleen zo opgevoed?

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 13:29

Ja vind ik ook niet heel sociaal. Iemand anders koopt hem straks weer in de winkel die denkt een nieuwe broek te kopen die eigenlijk door jou al 'ingereden' is.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 14:26

En ik vind 50 euro weggooien veel geld. Ik stuur netjes een mail naar Decathlon en dan hoor ik het wel. Broek is zo goed als nieuw, ben na twee rondjes afgestapt.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-13 14:35

Proberen kan altijd, en anders zet je hem op de boktmarkt