Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Crazy_boon schreef:Problematisch zeg, heb vandaag contact gehad met de winkel waar ik mijn cap 8 maand geleden gekocht heb, en ze weigeren hem terug te nemen, handig....
Crazy_boon schreef:Problematisch zeg, heb vandaag contact gehad met de winkel waar ik mijn cap 8 maand geleden gekocht heb, en ze weigeren hem terug te nemen, handig....
littlesannie schreef:fijn dit :/ morgen dan maar even bellen met de zaak waar we mijn helm gekocht hebben... ook wel fijn dat ze daar nu pas achter komen terwijl ik hier dus nu al 3 kwartjaar op een jonge en wilde pony mee rijd.
littlesannie schreef:Bonny_CT schreef:Het gaat erom, dat als je valt op een spijker die recht op staat deze door het rooster kan gaan en eventueel een beschadiging kan geven.. Verder is de cap volledig veilig..
uh....
littlesannie schreef:Pas_de_Deux schreef:Wij hebben een klant die per ongeluk met haar bus over haar cap (Exxential) was gereden en hij is nog heelDus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, tenzij je in een gebied rijdt met veel stekelvarkens, egels en ijspegels
dennennaalden goed genoeg?
Pas_de_Deux schreef:littlesannie schreef:fijn dit :/ morgen dan maar even bellen met de zaak waar we mijn helm gekocht hebben... ook wel fijn dat ze daar nu pas achter komen terwijl ik hier dus nu al 3 kwartjaar op een jonge en wilde pony mee rijd.
Wij hebben een klant die per ongeluk met haar bus over haar cap (Exxential) was gereden en hij is nog heelDus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, tenzij je in een gebied rijdt met veel stekelvarkens, egels en ijspegels
Lianne86 schreef:Dat sowieso... Maar mij is ook verteld --> als je een cap terughaalt, moet er een vervangend exemplaar komen (anders kan iemand x weken niet rijden... en zelf een andere cap kopen doe je niet). Dus was het voordeliger om terug te halen en nieuwe te geven....
Lijkt me sterk dat dat in andere winkels anders is? :S
Hoe willen ze het testen? Met naaldjes je cap bekogelen?