op site van SA is cat 5 nog niet eens terug te vinden
raar dan dat er toch echt een cat 5 kaartje aan zat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NoeskaMoos schreef:Oe, ik wil wel een level 5 proberen. Ben best tevreden met level 4, maar beter kan altijd (ik streef zo min mogelijk beweging na, sinds ik een keer een slow motion filmpje van mezelf terug keek wat bedoeld was voor een training)
Grappig dat je de Freya Active mooi vind met een shirtje jessie84, ik vind hem bij mij juist heel lelijk staan op die manier (maar is wel de stevigste die ik heb, dus nog steeds mijn meest geliefde sportbh)
Het kan zo veel verschillen per vrouw
(dat is dus degene zonder beugels, ik geloof dat ze sinds kort ook eentje met beugels hebben en die wil ik graag eens proberen)

Merk moet je voor jezelf uitzoeken.
Sportbh's in een gewoon cupmodel zijn goed tot de eerste wasbeurt daarna gaan ze gaan lubberen en vallen de bandjes steeds van mijn schouders. Heel erg vervelend tijdens het rijden. Die draag ik tegenwoordig in de weekends tijdens het gewone werk.
perfect_sky schreef:Ik heb zelf de sportbh van Anita active. Deze is redelijk duur maar dan heb je ook wat. Deze zorgt ervoor dat alles tiptop blijft zitten , zelf voor mensen met een grote maat cup . Dus zeker aanbevolen
BertBaley schreef:
Ik doe enkel het onderste slotje pen en de rest kan ik zo over mijn hoofd uit of aantrekken. Best handige bh om aan of af te doen. Erg stevig, ook na meerdere wasbeurten. Nu blijven die van mij tenminste lekker stevig op hun plaats zitten .