Voel je minder aangevallen en lees het dan nog eens. Ik ben het namelijk gewoon met jullie eens, maargoed. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Voel je minder aangevallen en lees het dan nog eens. Ik ben het namelijk gewoon met jullie eens, maargoed. Geryon schreef:Hoe kan JIJ nou oordelen dat het onzin is wat ik zeg? Wat ik zeg is gewoon wat ik gezien heb. Daar kan jij NIETS over oordelen.

Geryon schreef:Kan je ALSJEBLIEFT even GOED gaan lezen en je mening uitzetten?!
MIJN ervaring met mensen met mindere kleren is dat zij toevallig ook niet zo goed konden rijden. Dat wil NIET zeggen dat mensen met mooiere/duurdere kleren béter kunnen rijden. Dat wil OOK NIET zeggen dat ik bij voorbaat al denk dat mensen met mindere kleren wat minder rijden.
Sorry hoor, jeetje.
ben ik eigenlijk wel eens. 

Electra63 schreef:Of je het nu mooi vindt of niet, of je het nu nodig vindt of niet, (dure) merkkleding heeft vaak een betere pasvorm, gaat langer mee, blijft mooier met wassen en is snel droog. En er is helemaal niets mis mee, als je er leuk op of bij je paard uit wilt zien en als je dat niets uitmaakt, ieder zijn/haar ding. Ik zag ook al een topic voorbij komen over de hoeveelheid of prijs van dekjes/halsters en andere spullen. Sommige mensen hebben daar wel geld voor over, anderen niet.
Ik vraag me altijd af, waarom bokkers zich druk maken over de portemonnee van een ander?
ambre schreef:Ik rijd al jaren in niet al te dure broeken of 2de hands broeken.
Mijn truitjes etc komen grotendeels van de H&M,een uitzondering daar gelaten.
Jassen zijn vaak wel duur,daar wil ik uitsluitend echt goede kwaliteit waterdichte en ademende stof van hebben.
Ik werk fulltime in de paarden en mijn Pikeurbroeken slijten harder dan mijn Horze broeken.
Decathlon broeken vind ik een vreselijke pasvorm hebben,die staan mij helaas niet.
De sokken daar in tegen zijn geweldig.
Ik probeer er altijd netjes uit te zien,dat heeft echter niets met dure merkkleding te maken.
Mijn laarzen zijn van Lipica,al mijn wedstrijdjasjes 2de hands.
Ik heb wel dure caps,maar 1 er van ook gekregen.
Dat mensen die minder goed rijden vaak ook minder merkkleding dragen zie ik toch niet echt.
Wel dat mensen die veel rijden gaan voor kwaliteit.Dat doe ik ook,echter niet duur dus.
jasz schreef:WhySoWhite schreef:
Gewoon je paard opvoeden dat er NIET geschuurd word. Geen brokkken ander spul voeren waar ze van kunnen kwijlen als je nog de stal in moet..Opstappen vóór de bak zodat je niet met je schoenen in het zand hoeft te lopen. Ik kan prima met mijn werk kleding gaan rijden ( western dus kan ik spijkerbroek) Ik heb hooguit wat spatten zand op mn broek van een stopje maar dat is 2x kloppen en het is eraf en ga ik schoon weer naar huis. En als je af gaat zadelen en je paard heeft geschuimd dan laat je gewoon je vriend zn hoofdstel uit doen en zadel je zelf af en zorg je dat de beugels niet tegen je kleding klapperen. en tatarataaaa schoon naara huisIk klink nu echt alsof ik vies ben van mijn eigen paard. Als ik wel oudere kleren en schoenen aan heb ( die er overgens wel nog goed uit zien want als het er oud uit ziet gooi ik het weg
dan mag mn paard best wat eten waar ik naast sta en mag die ook best nog even in de bak rollen en met zn zandhoofd over mn jas wrijven
tjah... dat gaat gewoon niet lukken. Sowieso was het na een flinke regenbui bij de ingang al te modderig om nog met pumps te gaan lopen 
Geryon schreef:Kan je ALSJEBLIEFT even GOED gaan lezen en je mening uitzetten?!
MIJN ervaring met mensen met mindere kleren is dat zij toevallig ook niet zo goed konden rijden. Dat wil NIET zeggen dat mensen met mooiere/duurdere kleren béter kunnen rijden. Dat wil OOK NIET zeggen dat ik bij voorbaat al denk dat mensen met mindere kleren wat minder rijden.
Sorry hoor, jeetje.
Marloes__ schreef:jasz schreef:ik heb gewoon dezelfde jas die ik normaal ook heb
Maar dan gaat je jas toch helemaal naar paard ruiken?
). De paardrijdlaarzen zijn de oude van mijn nicht die haar te klein waren. Toen ik m'n paardrijdbroek kocht heb ik ook naar de prijzen gekeken.
. SienenIvo schreef:Zertab schreef:Ik rijd gewoon met mijn oude kleren. En het interesseert me ook niet als dingen met elkaar vloekenWe lopen geen mode show...
Nee,dat vind ik ook..
Wat maakt het nou uit of je kleding niet bij elkaar past..