Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Susyb schreef:Ik niet... Gewoon niet nodig.. Ik doen mijn handschoenen aan zodra ik op de sulky stap en doe ze gelijk weer uit om uit te spannen.. Ik heb altijd warme handen behalve op de sulky. Als ik onder het zadel moet rijden rij ik ook gewoon zonder handschoenen (in de buitenbak gerust bij vriesweer). Ik heb gewoon geen koude handen.. Net zoals de rest van mijn lichaam trouwens.. sta nu gerust in mijn t-shirt boxen te mesten (-3)
Depende schreef:Susyb schreef:Ik niet... Gewoon niet nodig.. Ik doen mijn handschoenen aan zodra ik op de sulky stap en doe ze gelijk weer uit om uit te spannen.. Ik heb altijd warme handen behalve op de sulky. Als ik onder het zadel moet rijden rij ik ook gewoon zonder handschoenen (in de buitenbak gerust bij vriesweer). Ik heb gewoon geen koude handen.. Net zoals de rest van mijn lichaam trouwens.. sta nu gerust in mijn t-shirt boxen te mesten (-3)
Ik ook, maar ja ik ben ook goed geïsoleerd
geen last van"
"
ik mag niet in aanraking komen met het hooi en stro dus handschoenen aan (en armen bedekt). Ook met borstelen; ik kan niet zo goed tegen het paard, dus bedek zoveel mogelijk

Daar werken die handschoenen bij mij niet voor. Zelfs met de dikste handschoenen zijn mijn houden blauwig en ijskoud, zelfs in de zomer :S
Nu heb ik van die rijhandschoentjes van het merk Roecks (schrijf ik het zo goed?) en geen koude handen meer. Hoe dun ze ook zijn. Ook een fijne bijkomstigheid, ik kan er mijn touchscreen telefoon gewoon mee bedienen
Ik heb sowieso snel koude handen, dus ik draag best vaak handschoenen. Alleen in de zomer niet.