Harry's Horse softshell wedstrijdjasje St. Tropez

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 19:17

Jaa ik heb hem in het bruin. Hij rijd super fijn en heeft een fijne/goede pasvorm. Ik ben er echt blij mee.
Of de knopen heb ik nog geen last van gehad, maar heb ik voor de zekerheid tegen me mams gezegd, want zij is nogal handig met naaien enzo dus ze wou ze er wel strakker/stevige vastmaken.

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 23:55

Men_Sven schreef:
Ik heb de blauw met roze incl bijpassende cap

[ Afbeelding ]

Gaaf! Is echt leuk zo :)

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 17:24

Hoi!

Ik weet dat dit topic al wat ouder is, maar vallen de jasjes groot/klein of normaal? En hoe zijn de mouwen? Ik heb vaak het probleem dat de mouwen te kort zijn, dus daarom pak ik al sneller een maat groter (ik pak nu medium) zodat ze niet zo kort zijn aan mn armen, maar helaas spant het dan niet zo netjes aan aan mn lichaam...
Hopelijk kunnen jullie me helpen met de maat :j

jumerenik

Re: Harry's Horse softshell wedstrijdjasje St. Tropez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-14 23:30

nou ik ben niet dun ofzo. maar wil ik hem passen, dan moest ik een xs aan (bij men taie) maar mijn maar die ik voor de mouwen nodig had, was een M. en dat was nog klein....

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 08:02

Ik heb hem ook voor de SGW. Ik heb zelf kleding maat 34/36, maar had wel een M nodig van de Harrys Horse. Mijn armen zijn te gespierd, dus ik paste met mijn bovenarmen niet in de S maat. Op het lijf is het jasje dus 'iets' ruim, maar ik vind het niet storend! Heb hem wel wat laten oplappen. Andere knopen erop en mijn schoonmoeder heeft alle naden vervangen door witte (was wel een enorme rotklus begreep ik :') -O- ), dus ik heb nu mooi wit stiksel. Ik vind het persoonlijk wel mooier :j Ik had bewust dit jasje gekocht omdat ik de kleur zocht en ik het leuk vond om zelf het jasje naar eigen hand te zetten en op die prijs kun je dat nog eens doen. Dat zou ik op een nieuwe Animo of Spooks niet zo snel hebben gedaan.

Afbeelding

Belfor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 21:12

Men_Sven schreef:
Ik heb de blauw met roze incl bijpassende cap

[ Afbeelding ]

Wauw, wat een toffe cap! ik wil ook een cap met kleine roze accenten, zijn er meer caps die dat hebben? Ik ben niet zo'n fan van de draaiknop, maar ik vind dit wel heel tof!