Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ma_ris_ka

Re: Bestelling op Pourcheval nooit ontvangen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 10:00

Wat een opluchting TS..... :)

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 10:37

alles gelezen hopenlijk krijg je nu waar je recht op hebt!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 10:58

Als alles volgens plan gaat, krijg ik volgende week mijn rijbroek binnen!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 11:04

fijn dat het nu misschien is opgelost :)

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 16:59

ik neem aan met een kleinigheidje... ter compensatie wel zo aardig

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-12 17:00

StalNollie schreef:
ik neem aan met een kleinigheidje... ter compensatie wel zo aardig

Nee, niets over gehoord iig. := :)

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 17:20

nou dat is dan zeker op z'n plaats!
Als je een zelfstandige ondernemer bent hoor je te zorgen dat mensen op je kunnen rekenen en je zaken netjes naar behoren afhandelt, als daar klaarblijkelijk (alweer) wat tussen mag staan omdat iedereen gewoonweg ziek of druk of.... kan zijn... hoor je daar andere bekwame mensen voor in te zetten, vooral omdat het eerder is voorgekomen en je daar van geleerd hebt.

Ik vind het een wat zwakke opstelling van pourcheval. Een kleine compensatie naar ts is dan zeker op zijn plaats.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:12

Ik zou die broek niet eens meer willen.. Wat een slap excuus zeg :=

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:26

Nouja zeg.. helemaal niks?? Dan mag ze tenminste korting geven of die broek, of iets anders erbij ofzo.. :n

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:28

Ik had eerst nog zoiets van 'misschien', maar na hoe het is afgehandeld, gewoon een dikke 'nee'. Natuurlijk kan er een keer iets voorvallen in een webshop, maar dan hoor je dat aan je klant te laten weten, in plaats van dat er na eindeloos ge-mail en getelefoneer éindelijk wordt gereageerd.

Natuurlijk heeft bokt niet veel te maken met de privézaken, en de klant heeft ook niet veel te maken met de privézaken, maar als je een nette verkoper bent, laat je op zijn minst weten dát er problemen zijn. Die overigens gewoon een slecht excuus zijn in mijn ogen, want de bestelling was al een probleem voordat deze privézaken zich opdeden maar toen waren er 'e-mail problemen'.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:28

Jeetje.... Hier valt echt mn mond van open...
Je hebt een bedrijf... en klanten....
Al vergaat de wereld, je bedrijf blijft draaien. En als er verrekte goede reden is om dat niet meer te kunnen, dan stuur je een mail naar je gehele klantenbestand.

Ik heb genoeg meegemaakt op persoonlijk vlak. Maar denk je nu werkelijk dat dat een reden is om gewoon niets meer van me te laten horen? Stel je hebt een koeriersbedrijf. Dan mag er wel een verrekte goede reden zijn waarom je die contracten níet aflevert bij je klanten die met een pen in de aanslag om de tafel zitten.

Of je levert zorg aan mensen. Moeten zij dan de hele dag in een vies bed blijven liggen? Of je bent bakker en je besluit gewoon ineens geen broden meer te leveren in een heel dorp....

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:33

Beste Bokkers,

Erg lief hoe jullie meeleven met de TS, ik vind het zelf ook erg vervelend voor haar. Maar zoals eerder vermeld heb ik haar gebeld en zijn we tot een goede oplossing gekomen, dit gaat verder alleen TS en mij aan, en niet heel bokt. Maar je kunt er vanuit gaan dat TS uiteraard gecompenseerd wordt, dit gaat allemaal in overleg met TS, niet met bokt.

Verder betekend het niet dat als er door omstandigheden 2 a 3 retouren/terugstortingen zijn blijven liggen dat ik een oplichter ben. Die enkele honderden klanten die wel tevreden zijn geweest de afgelopen maanden + de duizenden klanten van de afgelopen 9 (!) jaar mogen jullie denk ik zeker niet vergeten.
Ik snap dat de TS en de enkele andere bokkers is dit topic daar helemaal niets aan hebben, maar ik hoop dat ik toch een hoop credit in die jaren heb opgebouwd.

Er zijn inderdaad meerdere topics met slechte ervaringen op bokt, maar helaas kun je niet altijd iedereen tevreden stellen. Je werkt toch op afstand via internet en dat is altijd lastiger als face-to-face. Alleen weet ik zeker dat iedere klacht goed is opgelost.
Enkele bokkers in dit topic weten helaas altijd olie op het vuur te gooien, echter aan elk verhaal zitten 2 kanten. (dit geldt uiteraard NIET voor TS)

Uiteraard moet iedereen helemaal zelf weten waar hij wel en niet besteld, echter ben je PourCheval volledig veilig. Maar dat is ieder voor zich om dat te bepalen. Ik heb voldoende vaste klanten die ik met grote regelmaat terug zie bestellen, en dat is erg fijn om te zien.

Uiteraard ben ik via PB bereikbaar met vragen. Meer ga ik niet in dit topic reageren, ik denk dat het zo meer dan duidelijk is.

Met vriendelijke groeten,
Cynthia
PourCheval Ruitersport
http://www.pourcheval.nl

@TS uiteraard krijg ook jij een super leuk presentje bij je super mooie rijbroek!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:40

Liezel1 schreef:
Jeetje.... Hier valt echt mn mond van open...
Je hebt een bedrijf... en klanten....
Al vergaat de wereld, je bedrijf blijft draaien. En als er verrekte goede reden is om dat niet meer te kunnen, dan stuur je een mail naar je gehele klantenbestand.

Ik heb genoeg meegemaakt op persoonlijk vlak. Maar denk je nu werkelijk dat dat een reden is om gewoon niets meer van me te laten horen? Stel je hebt een koeriersbedrijf. Dan mag er wel een verrekte goede reden zijn waarom je die contracten níet aflevert bij je klanten die met een pen in de aanslag om de tafel zitten.

Of je levert zorg aan mensen. Moeten zij dan de hele dag in een vies bed blijven liggen? Of je bent bakker en je besluit gewoon ineens geen broden meer te leveren in een heel dorp....

Het is niet zo dat er niets meer is geleverd, of dat ik geheel onbereikbaar was, echter het retour van de TS is blijven liggen. Hoe en wat is besproken met TS.

Onze emailserver heeft er inderdaad een week uitgelegen, maar dat is niet de rede van het probleem van TS.
Dit was erg vervelend, en ook nog in een week met uitvaldagen waardoor het langer duurde voordat het bedrijf dat mijn site host dit opgelost had. Gelukkig kon ik via een tool van mijn website wel mijn klanten die lopende bestelling hadden bereiken, en heb ik hen gemaild dat ik onbereikbaar was. Plus een melding geplaatst op de hoofdpagina van de website. Meer kun je op dat momenteel helaas niet doen.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:47

Wat laf om nou over honderden of duizenden klanten te gaan hebben. Elke klant is er één en elke klant heeft evenveel recht. Als JIJ dan een fout maakt, mag JIJ er ook voor opdraaien.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 20:49

Als je goed leest zie je dat ik dat ook vermeld, dat daar TS niets aan heeft.
En ik zeg ook niet dat ik het niet op los. Dat zie je ook niet staan. Dat doe ik wel, en ik geef mijn fout ook toe.
De rede hiervan is besproken met TS.

Echter ik ben ook een mens, dus helaas niet perfect.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-12 21:47

Aangezien het probleem van de topicstarter is opgelost en verder alles wel is gezegd hier een slotje.