Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zie je wel, je krijgt wat je verdiend
Erg leuk dier! _brunette schreef:Ik zal even een foto link neerzetten. Deze foto's zijn niet door mij gemaakt, maar bij de fokker waar hij door een meisje bereden werd.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MHGVGHHS-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KIAEKCQF-D.jpg
kiki1976 schreef:Heel vervelend voor je wat er gebeurt is, maar gelukkig heb je nu een leuk paardje gevonden!
Wij hebben het hier ook aan de hand gehad. Maar dan met de manege eigenaresse waar ik zelf jaren heb gereden. Ze had een hele leuke te koop staan. Waren al een paar keer wezen kijken. Koop was rond. Dit was op zaterdag.
Aangezien ik met een maand overbrugging zat, zou ze even kijken voor de extra stallingskosten (hebben normaal geen pensionklanten). Aanbetaling hoefde niet, want we konden elkaar al lang genoeg, enze was blij dat hij naar mij toe zou gaan.
Wij hadden afgesproken voor maandag en zouden alles verder afhandelen ivm de stalling.
Maandag daar gekomen met m'n zoon die dol blij was, had z'n borstels al mee...Helaas was z'n stal leeg en ze had hem gewoon verkocht....Hij was naar een ander gegaan die ver boven de vraagprijs had overboden....
Maar ook de andere kant gehad met een lieve pony die we te koop hadden staan.
Met een bepaalde dame een tijdje heen en weer gemaild (foto's, filmpjes). Ze had alleen pas over anderhalve week tijd om onze kant op te komen. Op zich had ik daar begrip voor ant ze woonde aan de andere kant van NL.
Ze heeft ze me el tientalle keren gemaild of ik de pony echt voor haar gereserveerd hield.
Op de afgesproekn dag belde ze een half uur voordat ze zouden komen op dat ze het niet aandurfde om het eind te rijden ivm met mist. Tja ik had zo iets van, dat wist je 2 uur geleden ook al. Maar aan de andere kant kon ik het me ook goed voorstellen, want als er en klik was hadden ze haar het leifst gelijk meegenomen. En met dikke mist, kan ik me dat wel voorstellen dat je het niet ziet zitten.
'Savonds belde ze opnieuw, of het uitkwam dan ze volgend weekeinde kwam en of ik de pony nog vast wilde ouden.
Aangegeven dat dit echt het max was, want ondertussen waren er al meer geintresseerde.
Avond van te voren belde ze weer om te vragen of ze d'r nog was, zodat ze niet het hele stuk voor niets zou rijden...
Nou ze moet nu nog komen......
De andere geintresseerde hadden ondertussen al een ander paardje gevonden.
Nu heeft ze overigens een super huisje!