Paard kopen maar meerdere geinteresseerden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_aussi

Re: Paard kopen maar meerdere geinteresseerden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 16:37

Oh dat kan natuurlijk! Dat heb ik ook eerder vermeld. Maar dan had ze het gewoon kunnen zeggen en niet mij aan het lijntje hoeven houden! Eerlijk gezegd denk ik dat zij liever had dat hij de Western sport in ging aangezien zij ook Western reed. Nu gaat hij idd de Western sport in. Volgens een vriendin van mij wilde ze me gewoon achter de hand houden. Achja ik zal het nooit weten maar het boeit me niet meer!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:25

Sorry daar heb ik dan overheen gelezen. Ik ben het met je eens, aan het lijntje houden is gewoon echt niet netjes.
Ga je ook een topic plaatsen van je nieuwe vriend? :D

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:36

Wat onfatsoenlijk van de verkopende partij maar achteraf voor jou een gelukje.
Wat fijn dat je nu een leuk paard hebt gevonden en we willen natuurlijk wel een ITP zien van je nieuwe aanwinst volgende week :D

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:01

Ha ha, echt goed joh. Gefeliciteerd.

En wat ik laatst op FB las; wat je van ver haalt is lekker, hahaha...

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:16

Wat goed TS :) Zie je wel, je krijgt wat je verdiend :)

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 19:24

Jaa ik ben wel van plan om een topic te openen itp! Of dat volgende week al is kan ik niet beloven, maar die komt er zeker wel! Thnx voor de reacties! :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:29

heb je niet alvast een linkje van de advertentie ;)

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 19:37

leonie1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:40

Hij is mooi!! Veel plezier samen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:41

leuk diertje toch :)

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 19:44

Ja over smaak valt niet te twisten. Ik vind vosjes heel leuk mits ze niet te veel afrekeningen hebben. Dus met deze zit ik goed wat dat betreft.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 19:44

Leuk beestje !

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 20:57

Afrekeningen moet aftekeningen zijn ..

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 20:58

Goh wat een rare wending in het verhaal...

Wat ik persoonlijk nooit zo doen in dit hele verhaal, is dat gesms... Maar goed dat is nog steeds geen reden om dan maar niet eerlijk te zijn :n

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 00:27

Wat l*llig van die andere verkoper zeg! Fijn dat je nu een paard gevonden hebt :) Erg leuk dier!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 18:49

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 23:17

Heel vervelend voor je wat er gebeurt is, maar gelukkig heb je nu een leuk paardje gevonden!

Wij hebben het hier ook aan de hand gehad. Maar dan met de manege eigenaresse waar ik zelf jaren heb gereden. Ze had een hele leuke te koop staan. Waren al een paar keer wezen kijken. Koop was rond. Dit was op zaterdag.
Aangezien ik met een maand overbrugging zat, zou ze even kijken voor de extra stallingskosten (hebben normaal geen pensionklanten). Aanbetaling hoefde niet, want we konden elkaar al lang genoeg, enze was blij dat hij naar mij toe zou gaan.
Wij hadden afgesproken voor maandag en zouden alles verder afhandelen ivm de stalling.
Maandag daar gekomen met m'n zoon die dol blij was, had z'n borstels al mee...Helaas was z'n stal leeg en ze had hem gewoon verkocht....Hij was naar een ander gegaan die ver boven de vraagprijs had overboden....

Maar ook de andere kant gehad met een lieve pony die we te koop hadden staan.
Met een bepaalde dame een tijdje heen en weer gemaild (foto's, filmpjes). Ze had alleen pas over anderhalve week tijd om onze kant op te komen. Op zich had ik daar begrip voor ant ze woonde aan de andere kant van NL.
Ze heeft ze me el tientalle keren gemaild of ik de pony echt voor haar gereserveerd hield.
Op de afgesproekn dag belde ze een half uur voordat ze zouden komen op dat ze het niet aandurfde om het eind te rijden ivm met mist. Tja ik had zo iets van, dat wist je 2 uur geleden ook al. Maar aan de andere kant kon ik het me ook goed voorstellen, want als er en klik was hadden ze haar het leifst gelijk meegenomen. En met dikke mist, kan ik me dat wel voorstellen dat je het niet ziet zitten.
'Savonds belde ze opnieuw, of het uitkwam dan ze volgend weekeinde kwam en of ik de pony nog vast wilde ouden.
Aangegeven dat dit echt het max was, want ondertussen waren er al meer geintresseerde.
Avond van te voren belde ze weer om te vragen of ze d'r nog was, zodat ze niet het hele stuk voor niets zou rijden...
Nou ze moet nu nog komen......
De andere geintresseerde hadden ondertussen al een ander paardje gevonden.
Nu heeft ze overigens een super huisje!

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 23:27

kiki1976 schreef:
Heel vervelend voor je wat er gebeurt is, maar gelukkig heb je nu een leuk paardje gevonden!

Wij hebben het hier ook aan de hand gehad. Maar dan met de manege eigenaresse waar ik zelf jaren heb gereden. Ze had een hele leuke te koop staan. Waren al een paar keer wezen kijken. Koop was rond. Dit was op zaterdag.
Aangezien ik met een maand overbrugging zat, zou ze even kijken voor de extra stallingskosten (hebben normaal geen pensionklanten). Aanbetaling hoefde niet, want we konden elkaar al lang genoeg, enze was blij dat hij naar mij toe zou gaan.
Wij hadden afgesproken voor maandag en zouden alles verder afhandelen ivm de stalling.
Maandag daar gekomen met m'n zoon die dol blij was, had z'n borstels al mee...Helaas was z'n stal leeg en ze had hem gewoon verkocht....Hij was naar een ander gegaan die ver boven de vraagprijs had overboden....

Maar ook de andere kant gehad met een lieve pony die we te koop hadden staan.
Met een bepaalde dame een tijdje heen en weer gemaild (foto's, filmpjes). Ze had alleen pas over anderhalve week tijd om onze kant op te komen. Op zich had ik daar begrip voor ant ze woonde aan de andere kant van NL.
Ze heeft ze me el tientalle keren gemaild of ik de pony echt voor haar gereserveerd hield.
Op de afgesproekn dag belde ze een half uur voordat ze zouden komen op dat ze het niet aandurfde om het eind te rijden ivm met mist. Tja ik had zo iets van, dat wist je 2 uur geleden ook al. Maar aan de andere kant kon ik het me ook goed voorstellen, want als er en klik was hadden ze haar het leifst gelijk meegenomen. En met dikke mist, kan ik me dat wel voorstellen dat je het niet ziet zitten.
'Savonds belde ze opnieuw, of het uitkwam dan ze volgend weekeinde kwam en of ik de pony nog vast wilde ouden.
Aangegeven dat dit echt het max was, want ondertussen waren er al meer geintresseerde.
Avond van te voren belde ze weer om te vragen of ze d'r nog was, zodat ze niet het hele stuk voor niets zou rijden...
Nou ze moet nu nog komen......
De andere geintresseerde hadden ondertussen al een ander paardje gevonden.
Nu heeft ze overigens een super huisje!

heb je getuigen van die koop?! dan had ik er toch echt werk van gemaakt!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 23:40

Tja m'n man en m'n zoontje, maar wat hadden we ermee opgeschoten. Beessie was al weg....
Maar goed als zij zo kan leven, met iedereen op die manier te beduvelen moet ze dat vooral doen. Het is alleen wel jammer dat er deze gevallen wel vaak kinderen bij betrokken zijn.
Ben er later achter gekomen dat ze dit veel vaker deed en nog steeds doet. Gaat haar gewoon om het geld en al is het de slager die bij wijze van spreken meer bied verkoopt ze het dier daaraan....