Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GamblersCup schreef:Lotte, ik denk dat je op jouw leeftijd alle paardjes en pown wel zou willen hebben en houden... TS kan niets met dit paard, dan is het een duur geintje hem toch te houden, en ook nog eens met een hoop ergernis. Daar zijn TS en paard niet mee geholpen.

Cecile_Len schreef:Oke maar ik ben vaak wel echt bang voor haar en is het dan geen oplossing dat we heel rustig aan opzoek gaan naar een nieuw baasje en uiteindelijk zit dat er wel tussen. En misschien is ze over 2 maanden aan iemand verkocht die er zieldgelukkig mee is. En dan heb ik een D pony en dan neem ik er gelijk doede lessen mee.
Cecile_Len schreef:Ja ze is nog steeds hartstikke verkeersmak en schrikt ook niet van verkeer maar in het duin ofzo dan geeft ze een bok een dan gaat ze aan de ren. En op de weg kan ze ook ineens omdraaien en wegrennen. Nu ik oip deze stal sta gaat alles veel beter. Maar is het niet zo als ik haar nu nog 4 jaar heb dat ik helemaal niet meer ergens anders te staan? Want de meeste mensen die hier niet op bokt zijn. Zeggen dat je dan veel meer kans hebt dat ze naar de slager gaat. En is vrijheidsdressur niet ook een optie. Misschien vertrouwd ze mij wel helemaal niet. Maar mijn staleigenaar zegt ook dat ze eigenlijk niet te vertrouwen is want haar man heeft ook al een keer een trap gehad van haar in het land. En ik ook al$ gelukkig deed dit geen pijn maar een paard hoort eigenlijk ook niet te trappen in de wei.
Cecile_Len schreef:Ja eerst verkopen dan kopen. Nee daar ben ik niet meer achteraan gegaan. Maar ik heb genoeg mensen die geinterresseerd zijn en dan een bod tussen de 150 en 250 euro maar wat moet ik hier dan mee doen? Want we vragen 500 euro voor haar zonder spullen. Zoals sommige van jullie misschien al hebben gezien. Ik heb dit bedrag verhoogt naar 650 omdat ik dacht als een paard iets duurder is er meer mensen het serieus nemen is dit ook zo of moet ik het weer verlagen?