en juist dat vertikt hij!!! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en juist dat vertikt hij!!!
ja nu je het zegt, dat was mij ontschoten... Dispar_Vulgo schreef:Millanka schreef:Eventueel in de paddock zetten in plaats van in de wei? Weekje in de paddock, weer in de wei. Laat ie zich niet vangen? weer in de paddock, weekje, dan weer in de wei. En dit een paar keer doen. Als ie blijft weg rennen in de wei, dan maar altijd in de paddock. His own loss.
Ik geloof niet dat een paard die link kan leggen hoorcorrect me if i'm wrong..
En sowieso altijd halster om laten he, maar neem aan dat dat wel logisch is.

Saars schreef:Hoi Giolli, ik heb hetzelfde probleem, maar ik zie het veel meer zoals jij het soms ziet: ik zie dat paard echt zo graag, en als hij zo onverschillig blijft en van me wegloopt, voel ik me alsof ik niets voor hem beteken.
Ik interesseer hem echt niet. Als zijn shetvriendinnetje wel komt krijgt ze iets lekkers (is een lief ding!). Maar meneer komt dan af, en is als ik één stap zet (zelfs om iets lekkers te geven) terug weg. Als ik hem te pakken krijg loopt ie de hele wandeling met zijn oren naar voor en crosst ie blij over de veldjes.
Ik snap hem echt niet meer.
Ik doe eigenlijk gewoon alsof ik het niet merk. Als hij het doet, wandel ik liefjes pratend terug naar hem toe, alsof hij het helemaal niet heeft gedaan. En als hij braaf meekomt krijgt hij in de inloopweide (waar ik hem poets) een snoepje.
Hij vindt het helemaal niet erg eens ik hem heb, maar ik word er zo verdrietig van...

(die heette vloeka)
Giolli schreef:purkie schreef:ik had een pony en die joeg me het land uit,
ja wat moet je dan?(die heette vloeka)
ik zei toen...bekijk jij het effe!
Serieus.. Als mijn paard me het land uit zou jagen zou ik idd ook weg gaan, en terug komen met een bats of bezem. Dat gaat mij niet gebeuren..
Pff, helemaal betoeterd!
En raad eens? Na dat gevecht, staat ie sindsdien altijd braaf als eerste bij het hek om gepakt te worden. Alleen niet bij mij. Dus vandaag had ie weer een aanvaring.