Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rox87 schreef:Ik zou zelf ook geen cap kopen van zoveel geld... Daar koop ik liever voer voor of neem les om beter te leren rijden/omgaan met mijn paard! Ik heb een 80 euro cap en deze bevalt mij prima, voldoet aan de veiligheidseisen en aan mijn eisen!
Maar waarom niet? Als het kan...... Alhoewel ik 4 dure caps voor elke kleur outfit 1 ook wel weer een beetje ver vind gaan! Maar dan nog.... als je het geld kan missen!!
Janine1990 schreef:Rox87 schreef:Ik zou zelf ook geen cap kopen van zoveel geld... Daar koop ik liever voer voor of neem les om beter te leren rijden/omgaan met mijn paard! Ik heb een 80 euro cap en deze bevalt mij prima, voldoet aan de veiligheidseisen en aan mijn eisen!
Maar waarom niet? Als het kan...... Alhoewel ik 4 dure caps voor elke kleur outfit 1 ook wel weer een beetje ver vind gaan! Maar dan nog.... als je het geld kan missen!!
Iemand die 1000 kan missen voor een cap heeft waarschijnlijk ook wel de centen voor goede instructie
Maar dat zal vast aan mij liggen.
Maar dat heb je ook bij een goedkoper merk (waar ik nu ff niet op kom
)
Rinske schreef:Status status en nog eens status. Kan me geen andere reden bedenken.
Marije_jiplover schreef:purkie schreef:Wanneer komt er nou een cap op de markt mét hoofdmassage en oorverwarming?
Oorverwarming bestaat al, ik heb bij mij Uvex cap een losse set oorwarmers gekocht die ik eraan kan maken, was afgelopen winter echt ideaal in het bos

Marije_jiplover schreef:http://94.100.120.178/1169700001-116975 ... _7LCY.jpeg
Op deze foto kun je wel redelijk zien hoe het zit. Helpt echt
En er zit een speciaal membraan in, waardoor er wel geluid doorheen komt, niet dat je ineens geen verkeer meer hoort aankomen (of je instructeur niet meer kunt verstaan tijdens lessen in een buitenbak).