Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

SharonIndezz schreef:knap geschoren!
en je peesbeschermers.. wat uber schattig!!
!
! wel wat duurder als dat je in je hoofd hebt voor een shet maar ach..
kvika schreef:Waarom alleen de benen? is de rest er al uit dan?
Als de behandeling is afgelopen, mag ze weer een wintervachtje op haar pootjes. Pippaa schreef:kvika schreef:Waarom alleen de benen? is de rest er al uit dan?
Oeps, late reactie.
Mijn paard heeft last van shurftmijt en mok, moet haar dus behandelen met Neocidol. Dat werkte echt voor geen meter met al dat dikke haar op haar benen. Vandaar dat alleen de benen werden geschorenAls de behandeling is afgelopen, mag ze weer een wintervachtje op haar pootjes.

op de buik zat nog een halve kilometer haar, en de benen zagen er ook niet uit.. het hoofd waren een paar happen uit geeen gezicht dus.
SharonIndezz schreef:ik heb mijn paard 2 weken geleden laten scheren. kost normaal €50,- incl. verdoving.
Mijn knol was echt zoo gevaarlijk dat ze alleen het lichaam heeft kunnen doen en een deel van de benenop de buik zat nog een halve kilometer haar, en de benen zagen er ook niet uit.. het hoofd waren een paar happen uit geeen gezicht dus.
Ik heb dus gezegd dat ze moest stoppen voor er gewonden vielen, en heb dus de buik en het hoofd zelf met een opscheer machine gedaan, de benen heb ik gelaten voor wat het was.. ik heb maar €30,- betaald..
Volgende keer laat ik de DA verdoven en scheer ik zelf..
.... ja, dat is vragen om een half afgemaakt paard. Als een paard op zijn lijf al niet veelt, begin ik nooit aan het hoofd, want als dat niet gaat, of maar voor de helft rijdt je echt voor schut, zelfde geldt voor happen uit de benen.Sky_As schreef:SharonIndezz schreef:ik heb mijn paard 2 weken geleden laten scheren. kost normaal €50,- incl. verdoving.
Mijn knol was echt zoo gevaarlijk dat ze alleen het lichaam heeft kunnen doen en een deel van de benenop de buik zat nog een halve kilometer haar, en de benen zagen er ook niet uit.. het hoofd waren een paar happen uit geeen gezicht dus.
Ik heb dus gezegd dat ze moest stoppen voor er gewonden vielen, en heb dus de buik en het hoofd zelf met een opscheer machine gedaan, de benen heb ik gelaten voor wat het was.. ik heb maar €30,- betaald..
ehm....dus jouw scheerster begint al aan de benen en hoofd als het lijf niet lukt.... ja, dat is vragen om een half afgemaakt paard. Als een paard op zijn lijf al niet veelt, begin ik nooit aan het hoofd, want als dat niet gaat, of maar voor de helft rijdt je echt voor schut, zelfde geldt voor happen uit de benen.
Als een paard echt niet te scheren is, kunnen de eigenaren kiezn om ter plekke de dierenarts te bellen, of ik probeer (mits het niet te gevaarlijk is) er nog een soort van dekenmodel van te maken zodat de eigenaren zelf kunnen beslissen om het zo te laten of om de dierenarts een andere keer te laten komen dat ik het een andere keer af maak.
de benen gingen ook redelijk.. tot ze het niet meer pikte. en ach.. het valt niet zo op
de rede waarom ze is geschoren is zodat ze weer buiten kan spelen zonder der eigen kapot te zweetten, en dat kan nu dus ook
SharonIndezz schreef:ik heb mijn paard 2 weken geleden laten scheren. kost normaal €50,- incl. verdoving.
SharonIndezz schreef:
kvika schreef:40,- voor een overall kaatje?
dure dingen.
verder geef ik je groot gelijk dan je alles mee rekent hoor!