Toen m'n haar korter was deed ik vaak een lage knot die net onder m'n cap vandaan kwam, nu word het langer en doe ik het in een vlecht. Blijft toch beter zitten dan een knot.
vlecht of invlechten een staart, maar doordat mijn pony er dan uitvalt draai ik de zeikanten en zet ik dat vast met een schuifspeldje. En anders gewoon een knot
RainbowDance
Geplaatst: 08-04-12 20:27
Meestal heb ik mijn haar los, maar dat vindt ik best vervelend zitten. Dus doen ik (als ik eraan denk) een knotje of staart.
DaisyJolijn
Geplaatst: 08-04-12 23:04
Ik rij zelf met los haar Maar ik heb niet echt super lang haar ofzo.. Als je echt lang haar hebt kan je beter een staart in doen
Anne9941
Geplaatst: 09-04-12 15:58
Ik doe wel eens een vlecht, ingevlochten, of een vlecht en die dan als ie vervelend zit in je nek m zeg maar omhoog doen en dan vastmaken aan je haar met speldjes (beetje moeilijk uitgelegd...)
Ik maak onder mijn cap een knot. Eerst gewoon lage staart, dan mijn staart draaien en dan een knot draaien. Nu mijn haar langer is kan ik eindelijk rijden zonder contstant overal haar te hebben of een knot die niet laag genoeg kan.
Met los lang haar kan je makkelijk ergens achter blijven hangen of kan jouw zicht belemmeren doordat het voor je ogen komt waardoor je situaties niet goed kunt overzien / inschatten.
Al is klitten voorkomen natuurlijk ook een hele goede reden
Sonraffie
Geplaatst: 09-04-12 20:23
Ik rijd meestal met m'n haar in een lage staart of lage knot, en met fotoshoots enzo me haar los.
arian_wolf
Geplaatst: 09-04-12 20:26
Ik heb het vaak los hangen of in een staart. Een vlecht kan je ook doenn!
Ik heb mijn haar onder het rijden altijd in een lage staart, dat zit het fijnst. Als ik met los haar buiten rijd kan ik niks zien aangezien mijn haar dan alle kanten op waait