Ik heb nu, van harry's horse: donkerblauw, donkerblauw met rood, beige en donkerblauw met dressuur ding achteraan. Van de ruitergilde (?) zwart met wit geruit, en grijs. En van spooky: witte rijbroek met donkerblauw kroontje op het bovenbeen (voor weddtrijd)
Jippyhorse
Geplaatst: 18-10-12 15:24
Oeps, verkeerd gelezen. Opnieuw:
Grijs/lichtblauw geruite van HKM. Donkerblauw/lichtblauw/mintgroen geruite van Harry's Horse. Zwarte van de Makro. Zwarte van de Gamma. Witte van Eurostar. Witte van Première. Paarse van Harry's Horse.
Laatst bijgewerkt door Jippyhorse op 18-10-12 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb er 2..een zwarte kentucky en een beige met donkerbruin leren zitvlak van cavallo
DEEJAYY
Geplaatst: 19-10-12 07:57
Uhmm,
x 1 zwarte met bruin zitvlak. x 1 blauwe met zwart zitvlak. x een bruine met oranjeachtige krijtstreep met bruin zitvlak x een lichtroze met donkerroze zitvlak x en mn witte voor concours.
Calvacadour
Geplaatst: 19-10-12 08:00
ik heb van Horka een donkerblauwe met elastiek aan de onderkant en van harry's horse een spijker met rode stiksel, een spijker met bruin zitvlak en een witte met zitvlak
ik heb 1 paarse rijbroek, een grijse met ruitjes, en een blauw met bruinen. en nog een wittee rijbroek.
Loes000
Geplaatst: 21-10-12 21:37
Ik heb ook gewoon neutrale kleuren, Een donker grijze van mondoni Een licht grijze van harry's horse Een donker blauwe van euro star Een zwarte van pikeur En een witte van mondoni (maar die draag ik alleen met wedstrijden).
Shylah
Geplaatst: 24-10-12 15:57
Ik had maar 2 eisen toen ik mijn rijbroek ging kopen: 1. Niet al te duur 2. Vooral GEEN lichte kleur! :p Ikkan echt geen lichte kleuren aan, die heb ik binnen 5 minuten al vies haha! XD Dus ik heb toendertijd voor een Harry's Horse broek gekozen, donkerblauw met zo'n groene streep aan de zijkant.
Toch zou ik nog wel een keer een wat neutrale kleur willen kopen. :p Maar aan de andere kant, ik rij maar 1x in de week een uurtje in de les... om daarvoor een hele garberobe aan te schaffen. :p
Een Ruitergilde paardrijbroek met paars achter (niet heel licht) en zwart voor. Zit lekker en mooi hoog Ik wil geen zwart of wit voor het normale rijden. Hou van een kleurtje (:
een grijze met zwart rijvlak een buine met ook bruin rijvlak en witte draad en een teken op de kontzak een blauw geruite van pikeur een berge geruite met rood en zwart een paarse geruite met paars rijvlak een hele berge (te groot) een bruin met blauw geruite (versleten dus draag ik haast niet) een hele zwarte een grijze met roze rijvlak en 3 witte wedstrijd broeken
ik weet niet of ik er 1 ben vergeten er zitten ook een paar in de was