EJ Barato Barland

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EllaRose

Re: EJ Barato Barland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 09:01

Die scheuren kwamen blijkbaar door een productiefout die nu opgelost zou moeten zijn.
Ik heb mijn laarzen uiteindelijk toch maar omgeruild naar een nieuw paar en voorlopig doen ze het nog goed. *\o/*

pietiedecy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:15

laarzen zijn eerst mooi, maar echt super slechte kwaliteit. ze zakken heel snel in en er komen bij je voet overal kleine scheurtjes, na een halfjaar waren ze bij mij gewoon op, terwijl ik ze alleen aan had met rijden en altijd goed onderhield.

zonnet50

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-13 12:40

Ik heb ze net vandaag binnen, en ze zitten echt perfect! Ik zou de ervaringen er later opzetten.. Ik ga er vanmiddag voor het eerst mee rijden

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:27

Hoii ik zag de laarzen vanavond op ej staan (paar jaar te laat) :') maar ik krijg toch niet echt een goed beeld van de laarzen de ene zegt dat ze super zijn en heel lang mee gaan en de ander zegt dat ze na ee. Half jaar weer kapot waren...? Maar ik heb hier even een paar vraagjes:
Hoe gaat de kwaliteit van het leer mee? Verkleuren ze snel zeg maar
En zien ze er heel nep uit?
Zakken ze snel in elkaar?
Hoe ziet hij er na een tijdje uiy als je hem aan hebt?
Okay dat was het hopelijk kan iemand me helpen :)

Mama3

Re: EJ Barato Barland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-15 21:37

Mijn zoon rijd 2x per week, na het rijden vochtig lapje erover, gekocht eind februari en het eerste scheurtje al een maand zichtbaar. Ze zakken niet af, ogen als echt lederen laars. Ik had liever een paar echt leren voor hem gekocht, maar dat vond hij niet lekker zitten.

jody99

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-15 18:23

ik heb ze en ze zijn mooi en betaalbaar en goede kwaliteit!