Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
robeer schreef:Hebben jullie trouwens ook beugelriemen in kindermaat? En dan ook nog ergens in een van de laatste gaatjes?
Heb een keer gehad dat er iemand anders op mn paard ging rijden, die was te lang
En als ik op een ander ga rijden dan neem in mijn eigen beugelriemen mee want zitten altijd te weinig gaatjes in de beugelriem van een ander en met slagen in de riemen is ook niet fijn rijden.
) En ik rijd ook met kinder beugelriemen..
Heeft toch niet veel zin meer, ben al sinds mijn 12e uitgegroeid.
Wendy schreef:Hee, lotgenoten
Hier nog iemand met korte beentjes. Ben zelf 1.60m maar heb in verhouding een lange rug en korte benen. De opmerking van crabbybitch over de bouw van je paard klopt trouwens helemaal. Ik heb zelf een paard wat 1.58m hoog is, maar met een flinke romp...
En dat toont dan zo...
JLLN_ schreef:Wellicht kun je naar china, daar doen ze toch benen breken en dan iets uit elkaar zetten zodat het "langer" aan elkaar groeit?![]()
als je een mini-mens bent dan kan je je benen laten verlengen. Breken ze je benen en krijg je een stalen frame om je been en dan moet je elke dag je botten een stukje uit elkaar schroeven.

.
dus ik had liever een paar cm eraf gehad
. ruilen???