Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Meer kan je voor haar niet doen denk ik zo! stalnijmegen schreef:de markt ligt helemaal op zijn gat, dat is bij alles, dus ook bij tinkie's
de prijzen zijn absurt laag. Dus zodra het geboren is zal ik als ik jouw was het veulen al te koop aanbieden omdat je niet tegen die extra kosten aan wilt lopen.
wat men tegenwoordig wilt is bloedlijnen en premie's.. en dan nog willen ze voor een knaak op de eerste rang zitten.. hebben hier net een 3 jarige merrie verkocht voor een prijs waarnormaal de veulens voor weg gaan... diep en diep triets
elliecuijk schreef:ik heb gisteravond de oud eigenaar een berichtje gestuurd met het bericht dat de kleine geboren is.vondt ik overigens wel erg lastig.maar goed ik verwachte er niet teveel van.
tot mijn stomme verbazing is er vanmorgen al een mail terug gekomen.er stond zoiets in van:fijn om te horen dat alles goed is.ik wil dat je een verklaring opstuurd van de dierenarts waarin staat dat ze heeft geconstateerd dat het paard drachtig is.en of ik mijn telefoonnummer door wil geven voor verdere afhandeling.
heb de staleigenaar gemaild ,met de vraag of die verklaring altijd wordt opgesteld of wat dan ook.
tevens ben ik niet van plan om per telefoon alles af te handelen,maar ik wil dat t via brief of mail gaat.(is uitprintbaar en via de telefoon staat niet alles op papier)maar dat zal ik hem wel mailen als ik het antwoord van de staleigenaar binnen heb.