Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:32

Rianneke schreef:
Gowlan schreef:
Is het echt zo erg dat je tieten groter worden bij een zwangerschap? En na je zwangerschap, herstellen ze dan weer naar 'normale maat' of worden ze dan kleiner, of zelfs groter?

Mijn zus noemt haar "voorgevel" nu theezakjes na 3 zwangerschappen :') Die had een mooie c cub, maar ik denk dat het nu een a-tje is geworden :(:)

Bij mij zijn ze na een zwangerschap (toen had ik een C cup :D ) tijdelijk wat slapper geweest, maar na een klein jaar waren ze weer helemaal bijgetrokken. Nergens last van, ik zit tussen A en B, maar in verhouding is dat ook prima bij mijn lijf. ;)
Het is zo persoonlijk hoe je er na je zwangerschap(pen) uit gaat zien......

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 22:27

M_i_R schreef:
Ik stap niet op zonder. In de sportzaak waar ik ze koop sta ik meestal rond te hossen in de pashokjes om te checken of alles netjes blijft zitten. Heb verkoopsters al meerdere malen heel verbaasd zien kijken wanneer de voetjes onder het gordijn telkens verdwijnen.

Haha, ja dat doe ik ook, moet toch getest worden :') Hang-geranium, hossende bloemkolen _O-

Norton

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 06:42

Ik doe mijn sport-BH (heb altijd shockabsorber, level 4, dus pashokjes kan ik overslaan) altijd eerst een keer aan met hardlopen en ga dan staan springen als idioot. Naast paardrijden doe ik aan B-kick en dat heeft ook nogal wat gespring in de les. Als er niets beweegt is die ook geschikt voor paardrijden. Vind het echt zo lelijk dat geschud.........

Ik heb bruine ogen maar zin in 2 blauwe heb ik ook niet door dat geklots...

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 08:44

Prisca schreef:
Suzanne_18 schreef:
Wat is er toch mis met het dragen van een sport-bh?? Ik zie zoveel amazone's voorbijkomen die het bestaan er schijnbaar niet van kennen... Zeeziek word ik ervan en krijg spontaan pijnlijke borsten als ik ernaar kijk. Ja, sexy zijn ze niet, maar wel van groot belang als je de inhoud op den duur toch enigsinds sexy wil houden :D . Zelfs als je wat minder rijkelijk bedeeld bent is het geen overbodige luxe. Dus voor de dames die zich aangesproken voelen: Wil je niet dat je tattoo van dat mooie roosje op je borst over een paar jaar een hang-geranium is? Doe jezelf een plezier en trek toch alsjeblieft zo'n onflatteuze sport-bh aan en bewaar je mooie lingerie voor andere momenten!! Het is alles behalve fraai als het hele boeltje fannatiek mee schud op het ritme van je paard zijn loopje.

Dit gebeurt er met je borsten als je geen sport-bh draagt: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... nderzoeken
Dit is waarom het toch niet onverstandig is er een te dragen: http://www.kiesdejuistesportbh.nl/index ... -sportbeha

Ik draag dus GEEN sportbh want ze zijn een RAMP..ze zitten niet lekker en het veroorzaakt nog meer schudden en druk het geheel LELIJK tegen mijn lijf wat ook pijn doet. Heb er diverse geprobeerd maar met een beetje borsten hebben sportBH;s geen zin (C/D) deze bieden namelijk geen steun. SportBH's hebben nu eenmaal de gewoonte alles TEGEN je lijf te drukken. Als je een beetje hangborsten hebt gaat zo'n Bh niet werken dioe doen eerder veel pijn. We zijn nu niet allemaal geboren met mooi ronde borsten maatje b/c.

Ik heb een goede stevige beugel BH die aan de zijkanten nouw sluiten schudden zal het altijd doen dat is niet te voorkomen. Maar bij mij is het minimaal en ik heb geen last en ziet er netjes uit.

Denk dat je eerder bedoelt bij de wat dikke mensen daar schud ALLES mee en dat is echt een irritant beeld en dat bonkt in het zadel zielig voor het paard. Als je toch al hangborsten hebt is het lastig een passende BH te vinden die dit tegenhoudt en ook nog lekker zit en geen pijn doet.

Als je iets verder door gelezen had, had je kunnen lezen dat ik zelf in het bezit ben van een 70F. Ik ben dus niet dik en heb geen maatje B/C en een passende bh die geen pijn doet vinden weet ik waarschijnlijk net zoveel vanaf als jij. Ik draag zelf tijdens het rijden een gewone bh met daaroverheen een sport-bh omdat ik aan alleen een sport-bh, laat staan alleen een gewone bh, niet voldoende heb. Met alleen een sport-bh word de boel plat gedrukt de breedte in. Ik mis de support van de zijkant en daarvoor draag ik een gewone bh daaronder die zorgt dat de boel aan de voorkant blijft zal ik maar zeggen. Dat werkt voor mij het beste en heb geen last van geschud en pijnlijke nek, rug en schouders achteraf.

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 09:00

riagr schreef:
eehhhhh Mag ik misschien zelf weten wat ik draag? En of ik hanggeraniums wil kweken?
Irriteer me echt aan de hoofdletters in de titel van dit topic

Vrijheid blijheid zou ik zeggen.... ( associatie: al willen mensen zónder bh rijden... kijk je maar even de andere kant op hoor, TS)

Natuurlijk mag dat ;) . Waar ik op doel, is dat er schijnbaar een hoop vrouwen zijn die geen idee hebben wat er met hun borsten gebeurt tijdens het rijden en daardoor mogelijk iets kweken wat ze niet willen en daar geen besef van hebben. Ook als je in het bezit bent van een bescheiden maatje. Er zijn maar weinig vrouwen gezegend met een paar borsten die perfect in vorm blijven bij zware belasting zonder de juiste ondersteuning op den duur. Vandaar de titel in hoofdletters. Wat iemand daar uiteindelijk mee doet is aan de desbetreffende persoon zelf.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 09:11

website schreef:
Nog maar één op de vier vrouwen gunt zichzelf het plezier en gemak van een professionele sportbeha. Wanneer je voelt dat de bewegingen van je borsten je sportplezier verminderen, wanneer je schaafplekjes krijgt of last hebt van pijnlijke schouders of rug dan is het tijd voor een sportbeha die perfect bij je past. Dit is voor iedere vrouw van belang, ongeacht de grootte van de borsten of de leeftijd.

Alledrie is op mij niet van toepassing :P
Ik zorg gewoon dat ik altijd een strak shirt draag onder mijn kleren.. Werkt ook prima :D

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:37

Suzanne_18 schreef:
Als je iets verder door gelezen had, had je kunnen lezen dat ik zelf in het bezit ben van een 70F. Ik ben dus niet dik en heb geen maatje B/C en een passende bh die geen pijn doet vinden weet ik waarschijnlijk net zoveel vanaf als jij. Ik draag zelf tijdens het rijden een gewone bh met daaroverheen een sport-bh omdat ik aan alleen een sport-bh, laat staan alleen een gewone bh, niet voldoende heb. Met alleen een sport-bh word de boel plat gedrukt de breedte in. Ik mis de support van de zijkant en daarvoor draag ik een gewone bh daaronder die zorgt dat de boel aan de voorkant blijft zal ik maar zeggen. Dat werkt voor mij het beste en heb geen last van geschud en pijnlijke nek, rug en schouders achteraf.

Heb dezelfde maat en doe het precies hetzelfde als jij. Ik zal op 1 van de sites die je in je OP poste een sport-BH met beugel erin maar deze was niet in mijn maat verkrijgbaar anders zou ik die een keer gaan proberen.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:39

Ik doe met dansen ook altijd een normale bh aan met sportbh eroverheen, Met hip-hop schud je helemaal heen en weer...En in de zomer doe ik dat ook met paardrijden...En ik heb helemaal niet zulke grote bos hout voor de deur hoor...C70 is nog best klein.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:42

maar dat kan ook best schudden :+
Ik heb zelf een 70D, maar die zitten prima op hun plek... al draag ik voor de zekerheid altijd een sportnb om te zorgen dat ze ook op hun plaats blijven zitten :D

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:43

c_alsemgeest schreef:
maar dat kan ook best schudden :+
Ik heb zelf een 70D, maar die zitten prima op hun plek... al draag ik voor de zekerheid altijd een sportnb om te zorgen dat ze ook op hun plaats blijven zitten :D

En dat ze daar over 10 jaar ook nog zitten ipv op je buik :+

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:50

Ik zou wel heel graag een sport BH willen hebben.
Het liefst in de maat 70B of 65B.
Maar, laten ze die niet hebben :(

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 10:56

Die hebben ze wel hoor!

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:02

Charica schreef:

http://www.wehkamp.nl/damesmode/lingeri ... 9_4_17_22_
alsjeblieft :)

ik ben blij trouwens dat ik telkens vergas nieuwe sportbh te bestellen, nu is ie in de aanbieding *\o/*

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:04

Charica schreef:

die hebben ze wel :)
heb er zelf 1, omdat maat 65c niet voorhanden was en deze ook paste :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:04

Ik draag er ook altijd een, heb geen behoefte aan blauwe ogen.

Ooit.... toen ik weer begon met paardrijden (15 jaar geleden) had ik een uitvoering met doorzitten...
Heb met het schaamrood op mijn kaken zitten kijken naar mijn dansende bloemkolen.. sinds die tijd stap ik echt niet meer op zonder... ga niet voor paal rijden....

haffiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:13

Ik heb geen last van bloemkolen of zo iets. Ik draag gewoon een BH en mijn erwten schudden niet. Maar ik vindt het verschrikkelijk om naar twee studerenden joekels te kijken.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:15

al die bijnamen voor onze hossende kolossen :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:17

ik vind het gewoon fijn dat er daar niet op gelet hoeft te worden.
sportbh, shirt, spijkerbroek vest en mn boots, cap op je dop en gaan :D
heb ook paar van die sporttops van de hm voor over normale bh.
Afbeelding
mijn bloemkolen zijn dan wel tulpenbolletjes, maar toch :P

@c_alsmegeest, op hol geslagen mammoetten :')

Ema15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:21

listiglistje schreef:
ik beken eerlijk, ik draag bijna nooit geen bh met paardrijden.....ik ben meer van vrijheid blijheid te paard :D (ik gebruik van die singletjes)

Ik ben inmiddels bijna 37 en heb borsten in zulke goede staat & positie, daar is menig jong grietje jaloers op :Y) *D

_O-

Maar niet om het een of ander ik vindt een ruiter / amazone met teveel overgewicht die uit zijn / haar jasje knapt en waar de hobbels en bobbels in de benen overal vandaan komen eerlijk gezegd ook niet een heel mooi gezicht (daar wordt vaker over gegrapt op concour dat dansende borstjes :D En dat is ook op te lossen (dmv correctie hempjes / ondergoed en passende kleding)

Maar idd voor het behoud van.... beter dat je ze iets inpakt, zit overigens ook lekkerder :D
Laatst bijgewerkt door Ema15 op 14-04-11 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:25

Vjestagirl schreef:
Prisca schreef:
nou dat wil ik dus niet.....wil er niet uitzien als een vent...en tja plaatje mag wel een beetje meetellen. Als ik die sportbh onder mijn wedstrijd jasje hebt ziet het er niet uit....lijk wel een vent BAH.

Als het bij mij plat drukt doet het pijn en die lelijke madonna puntjes wil ik ook niet.

Heb er genoeg gepast en niets zat beter als mijn dagelijkse bh en wat bewegen mag best zolang het niet storend is je mag best trots op je voorgevel zijn toch???.

Ik ben heel trots op mijn voorgevel... Maar dan wel op plekken waar dat handig is. Het 'wat' bewegen beschadigd het weefsel waardoor k over 10 jaar weinig meer heb om trots op te zijn.

hahaha ik heb er na 30 jaar rijden en bevalling van 2 kids (2ling) en borstvoeding nog geen last van en wordt dit jaar toch 40 jaar. Je kan wel zeggen dat je met sporten een goede BH wil maar je moet ALTIJD een goede BH aan hebben en dat heb ik dus. Zei zoveel mensen op straat met een goedekope flut BH die met hoge hakken en schudden dus tja... En wat bewegen betreft als er NIETS beweegt is het ook slecht want dan zit je vast gedrukt wat mij erg pijnlijk lijkt.

Dat wil niet zeggen dat je je hele leven perfecte borsten houdt denk dat zwangerschap en borstvoeding je hele lichaam veranderd dus ook je borsten. Als ze leeggezogen zijn zijn ze nu eenmaal wat slaper en minder stevig. Jeetje als ik mij daar druk om moet maken?.
Wil er ook niet op wedstijd als een vent uitzien met een leeg front in mijn jasje..zo lelijk.[/quote]

Wat een vriendelijke opmerking tegenover mensen die niet vooraan stonden met uitdelen..

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:26

ach, ben tot mn twintigste plat geweest, could't care less.
beetje slim kleden en het lijkt nog wel wat.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:31

Ik kan wel wat missen hoor, dus wie wil? :+

Wat betreft de opmerking dat je altijd een goede BH aan moet hebben met voldoende steun, ben ik het helemaal mee eens :j

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:38

Als je weinig tot niks hebt kun je met een heel mooie getailleerd jasje er prima uitzien hoor. :) Zo'n kennis heb ik ook, helemaal niet raar. :) Ik vind overgewicht op het paard ook niet zo mooi, maar goed; soms kunnen mensen daar gewoon niks/weinig aan doen, dus ik zal er nooit om lachen. Klotsende en hotsende borsten kun je wel wat aan doen, maar als je dat zelf mooi vindt, ook prima. Maakt mij niet uit, maar ik lach er wel om als ik het zie, haha! :P

cynthia25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 11:55

sappho schreef:
Als iemand ERGENS voorgevormde sportbh's weet te vinden dan hoor ik dat graag ;)! :+

Zelfde hier. Voorgevormde sportbh's een gat in de markt :j

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 12:27

Gowlan schreef:
c_alsemgeest schreef:

tape :')
Bij een strapless jurk oid doe ik altijd een corsetje aan... blijft prima op z'n plaats allemaal.
En ik heb ook een "band" bh, dat zit ook prima... maar iig niks voor bij het knolhobbelen :+

Ik zocht ooit een corsetje, vind ze er gewoon stoer uitzien!
Maar ik kan ze niet vinden in mijn maat?

welke maat heb je?
heb nog 1 liggen met stalen balijnen.
geschikt voot maat 65c/d/e, 70c,d,e