Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ashleytjuhh schreef:janouke schreef:Een duur jasje zegt wel degelijk wat, heb nu pas een nieuw jasje van Animo. Nou ik merk wel een verschil, had er eerst een van kingsland maar deze ademt veeeel beter!!
waarom heb ik het idee dat jij juist zo;n iemand bent en opschept omdat je het hele topic over je duurdere spullen hebt en je 'internationale' vrienden??
mij boeit het niet wat iemand aan heeft het gaat om de inhoud
tja en de internationale topruits krijgen 9 van de 10 dingen meestal gesponsert en juist die mensen zijn super aardig en praten tegen iedereen
tsjebbe18 schreef:merkkleding is van betere kwaliteit en zit lekkerder !
lelijke_heks schreef:hmm ja maar is niet altijd even leuk... moet altijd voor de volle 100% opletten... ze zet namelijk ook de aanval in als ze iets in de bak ziet wat er volgens haar niet hoort... hondjes of mensen die een balkje willen opleggen met losspringen... laatst nog iemand omver gereden die nog ff snel achter de hindernis langs wou.... (zo'n 5 meter achter de hindernis op 't moment dat ik er over heen ging) en mevrouw wilde niets stoppen....
ben er wel mee eens dat de wat duurdere kleding vaak lekkerder zit en langer mee gaat maar dat heeft er natuurlijk ook weer mee te maken hoe intensief je het gebruikt...