Trailer laden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gisa

Re: Trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 08:47

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 10:11

lydia_paard schreef:
men moeder dee het altijd lap over de ogen en voor de neus bix houden

nou dan 'dee' je moeder dat helemaal verkeerd, maar als het werkt dan werkt het!
Dat het levensgevaarlijk is met een lap over de ogen dat laten we dan maar buiten beschouwing, dat paarden voedsel niet als beloning zien dat vergeten we dan ook maar voor het gemak.
Waarschijnlijk had het paard van je moeder maar 1 keer een goede leider nodig en had haar probleem opgelost geweest maar altijd een lap en een bak voer ís ook een oplossing. }> Slim paard! krijgt altijd te vreten als ie maar de trailer op loopt, hij had het goed bekeken! :D

Joline_

Re: Trailer laden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-11 14:19

Mocht iemand voor mij nog tips of iets dergelijks hebben, aanvulling op de rest van dit topic dus, stuur dan
even een pb'tje. Het topic is voor mij niet overzichtelijk (meer).
Ik heb gisteren in ieder geval een andere trailer opgehaald, en ga vanmiddag aan de slag.

Renate_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-11 20:57

als je met twee paarden kan je de andere er alvast inzetten, en je kan proberen met voer lokken en eventueel een longeerlijn achter haar kont doen en iemand moet dan zachtjes daaraan trekken.

succes