Ik heb van StappHorse en gewoon normale kniekousen. Ga binnekort denk ik van pikeur of kingsland oid van die panty kniekousen kopen voor de zomer is dat wel lekker in me leren laarzen. (jophurs + chaps zitten echt niet meer met dressuur + springen )
Ik heb blauwe pikeur met dikke voet en daarboven soort panty! Super fijn! Verder heb ik meestal van Stapp horses ook erg fijn. Maar na een tijdje worden ze aan de boven kant wat breed en gaan ze afzakken (ook van harry's horse)
En heb nog sokke van Het Gareel (zit in schijndel) Ook echt super fijn!
Vera_Horses
Geplaatst: 12-04-11 19:05
Eigenlijk gebruik ik gewoon van die hoge enkelsokken. xD Ik vind kousen enzo veeeel te warm. :X
ssamanthaa
Geplaatst: 12-04-11 20:58
Ik heb de sokken van Harry's Horse in de kleuren grijs/wit en geel/...? En na een tijdje zien ze er nog steeds als nieuw uit, ben er heel erg tevreden mee.
_Denisee
Geplaatst: 12-04-11 21:21
niet al te dure ik heb denk ik 3 paar van harry's horse en voor de rest kniekousen of van de markt of de action
Laatst bijgewerkt door _Denisee op 12-04-11 22:06, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik haal ze altijd van de action.En daar heb je ok speciale werksokken.Die vind ik ideaal voor in mijn werkschoenen en met rijden gewoon sokken of kniekousen.
Scum
Geplaatst: 13-04-11 08:45
Tot nu toe zijn de enige sokken die me bevallen de Mondoni's. Die zijn fijn lang, zakken niet af en knellen niet om je been.
Nadeel is dat ze er maar in heel weinig kleuren zijn en dat ze tamelijk snel door zijn onder de hak.
Linsey1
Geplaatst: 13-04-11 08:47
Ik heb een paar sokken van PK, met katoen en wat elastisch materiaal. Zitten heerlijk en blijven mooi! Waren vrij prijzig, maar zou ze zo weer kopen! Heb ze toender tijd bij Divoza gekocht, maar volgensmij hebben ze dit model niet meer. Dus als iemand een tip heeft..
Stapp horse vind ik prijs/kwaliteit niet zo, bij mij slijt de onderkant supersnel, en vind ze ook krimpen ookal was je ze op lage temperaturen.
Steph_rio
Geplaatst: 13-04-11 08:48
PK vind ik heel prettig. ik heb ook harry's horse gehad maar ik vind dat die vrij snel krimpen in de was.
Ik heb nu een aantal van PK, hele fijne sokken.Blijven mooi. Heb ook een paar gehad van mondoni, Na een paar keer wassen zaten ze helemaal niet meer lekker. Krimpen snel met de was.
Dickens
Geplaatst: 13-04-11 21:11
Ik heb mooie roze sokken van de hema (: Hihi mij maakt het nooit zo uit hoe mijn sokken eruit zien, ik merk daar nooit zoveel van.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 13-04-11 23:35
Ik heb Eurostar sokken maar ik vind de sokken van BR het fijnst zitten.
Gewone geruite kniekousen van de Scapino En in de winter skisokken van de Action Maargoed ik rij maar 1x per week en mijn voeten groeien nog dus om daar nou dure sokken voor te gaan kopen..
ik wist tot ik op bokt kwam nieteens van het bestaan van 'speciale kousen'... ik had altijd gewoon sokken aan.. ook niet extra lang ofzo En nu ook, maar rij niet meer in een rijbroek