russel schreef:Ik moet hier even om lachen hoor, sorry.
Een zadel van 25 euro, daar geef ik geen cent voor kwa kwaliteit.
Een oud zadel van 50 is is 50 euro waard en dat is de waarde van oud leer bij elkaar..Je mag blij zijn dat de boom niet verrot is, dan heb je die om een zadel op op te laten bouwen. Dan nog maar de vraag hoe het ligt en past, daar heb ik ook al mijnover.
Ik vind het gevalletje eigen schuld. Op zo een manier kan je niet aan een degelijk, goed passend zadel komen.
Heb hier nog 2 zadels liggen die er wel op het oog gaaf uit zien, maar totaal oud en versleten zijn, leer is zo oud, dat het niet meer opgevuld kan worden, omdat het dan scheurt. Dát kan je verwachten met oud en erg oud en 50 euro.
Alles wat meer als dat het waard is verkocht wordt heeft een luchtje.
Ik heb een 18 inch Kieffer veelzijdigheid gekocht voor 75 euro 3 jaar geleden (Ebay Duitsland, door bieden tot een bepaald tijdstip). Gebruik ik om paarden mee in te rijden. Is nog een geweldig zadel! Kussens, boom etc nog in perfecte staat. Heb een singelstoot moeten laten vervangen, that's it.
over.
Ik vind het behoorlijk banketstaaf voor je want dit is natuurlijk hartstikke zonde van je 50€. Veel succes ermee!
ik ben pas 15 en ik zal het wel vaker tegen komen,