Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moet een prettig idee zijn dat hij voorlopig de straat niet op kan!
Hopelijk blijft dat ook zo!
Dat verdiend hij!

Sandrina schreef:Kon je hem niet schoppen? Of op zijn kop slaan? Goed gedaan; aangifte. Doet de politie er nog wat mee? Zijn er meer meldeingen van zulke feiten bekend? Wat doet het OM?
liekevb schreef:Sandrina schreef:Kon je hem niet schoppen? Of op zijn kop slaan? Goed gedaan; aangifte. Doet de politie er nog wat mee? Zijn er meer meldeingen van zulke feiten bekend? Wat doet het OM?
Hij zit nu 30 dagen langer, als deze 30 dagen erop zitten dan kan dit weer verlengt worden met 30 dagen en dan moet hij voor de rechter komen voor zijn straf.
Alles wat hij vast zit voor die tijd is voor onderzoek dus nog geen straf,
Het OM is erg netjes, ze houden mij goed op de hoogte, bellen mij meteen zodra ze meer weten.
(over zijn onderzoek en eventuele vrijlating tot rechtszaak of verlenging van de dagen die hij moet zitten)
Ook hebben ze aangeboden dat er iemand mee kan met mij naar de rechtszaak die over ongeveer 1-2 maanden plaats zal vinden.
Joscaaaa schreef:Jeetje wat erg!Kan me idd voorstellen dat je heel bang bent geweest!
Sterkte nog, en hopelijk kunnen jullie voortaan weer rustig een buitenrit maken!
liekevb schreef:Joscaaaa schreef:Jeetje wat erg!Kan me idd voorstellen dat je heel bang bent geweest!
Sterkte nog, en hopelijk kunnen jullie voortaan weer rustig een buitenrit maken!
Dank je wel.
Ik heb gister weer voor de 1ste keer een buitenrit gemaakt samen met Bokker Sambo,
dat is echt goed gegaan.
Echt fijn dat ze mee wou gaan, geeft weer wat vertrouwen.
en we gaan nog vaker natuurlijk. janouk schreef:gatver wat een nare ervaring
![]()
* edit
gevonden; hier staan lessen op wat je kan doen als je te paard zit en lastig wordt gevallen door zo'n smerige kerel
http://www.horsethink.com/