Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vinurr schreef:Eergisteren, (dinsdag dus) en ze staan nu niet bij de eigenaar maar bij iemand anders tot ze de eigenaar hebben kunnen vinden
)
. Ik had toendertijd een grote schuur met 2 stallen erin. De stallen maakte ik nooit dicht; paarden mogen bij mij 24/7 loslopen zo van stal de wei in. Mijn paarden konden dus wel droog binnen staan, alleen niet in hun eigen stalletje. De hele nacht hebben ze volgens mij staan neuzen met de drachtige merries.
. En dus heb ik achteraf een gigantische bos bloemen van hem gehad
.
Zodra we langs die shetten moesten begon ze helemaal te flippen en dat hield de hele rit niet op.
Die waren 's nachts uitgebroken en besloten het dorp maar te gaan verkennen. xxriiannee schreef:Stiekum vind ik het wel jammer dat ze weg zijn, aan de andere kant:
Ik kan tenminste weer lekker t bos inZodra we langs die shetten moesten begon ze helemaal te flippen en dat hield de hele rit niet op.
Terwijl het normaal gesproken echt de makste en braafste pony is die ik ken![]()
Maar goed, hoop dat de eigenaar zich snel meld