Maar nu wordt het kouder en natter en laten steeds meer van m'n stalgenoten hun paard de hele dag binnen. Ik heb lang dapper volgehouden. Maar afgelopen week heeft m'n paard alleen op het land gestaan. En is heel hard gaan rennen op een gladde wei. Dus ik zit nu met een kreupel paard
.Weet nu dus ook even niet meer wat ik moet. Ik hou 'r nu maar binnen tot ze in ieder geval weer goed loopt. Maar daarna... Alleen op het land is dus duidelijk geen optie. Er zijn op dit moment even geen stalgenoten beschikbaar om paarden samen op het land te zetten (en mijn merrie slaat/bijt, dus ik denk ook niet dat er veel mensen staan te juichen om hun paard bij die van mij te zetten).
Ze staat nu 2 dagen op stal en ik voel me al megaschuldig. Ze heeft op stal wel contact met het buurpaard, omdat de tussenmuur maar halfhoog is. Maar blij ben ik er niet mee.
zonder schuldgevoel? Is er een mogelijkheid je paard in een minder gladde paddock of bak te zetten?
vind je...vind het niet hij komt toch buiten...en als het land dadelijk droog is dan mag hij het land op nu moet ie het doen met paar uurtjes paddock en of die dat leuk vind