Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Fitzroy schreef:Voor zover mij bekend is dat de voorwaartse drang opgewekt en onder controle van de ruiter. En dat kan in stap ook gewoon.

...
Fitzroy schreef:Bij de eerste bijeenkomst deden ze het nog niet zo. Toen was het een kwestie van bordjes uitdelen. Ik vind de optie met de aanwezigheidsformulieren eerlijk gezegd wel beter. Dan kunnen ze idd zien of mensen er echt wel zijn ipv een formuliertje mee laten nemen door een bekende. Overigens snap ik niet dat je dat doet, dan neem je het jureren imo niet serieus. En als er echt ononoverkomenlijke dingen zijn waardoor je niet naar de bijscholing kunt komen is er ook geen man overboord is mijn ervaring. Je kunt dan altijd contact opnemen met de KNHS met de reden waarom.
Die waren er niet meer toen ze werden opgeroepen.. KarinvdM schreef:Relaxed schreef:Bij ons werkten ze ook met die formulieren en er vielen er toch een aantal door de mand hoorDie waren er niet meer toen ze werden opgeroepen..
Of ze hadden geen zin in een microfoon voor de neus en bleven mooi op de tribune zitten?