Leorah schreef:@ setteke
Ik ben het niet helemaal met je eens.. als een paard een lintje draagt, ga ik ervan uit dat hij schopt. En of dat nou paard is of mens.. ik kijk wel uit als ik er achterlangs moet!
Nu nog een andere vraag.. ik denk dat ik dus maar wel een lintje er aan hang. Zal ik die er dan voor de proef uit halen, zodat ie wel "bloot" in de ring verschijnt en er dan na de proef weer aan hangen? Of gewoon laten hangen.
Als ik een paard met een rood lintje zie ga ik er ook van uit dat het schopt
Ik loop dan wel even om hoor!! Doen dus! Mocht ze wel een trap geven dan heb je in ieder geval wel een voorzorgsmaatregel genomen. (Ik zou het gewoon in houden als het netjes in haar staart zit)De vraag is alleen, hoe veel mensen die zelf niet veel van paarden weten weten dit??
Bovendien leert ieder kind als eerst dat je nooit achter een paard moet gaan staan toch
omdat ze gewoon om de 5-10 meter staakte en trapte) zodat ik iig het stilstaan kan voorkomen als ze volgende keer weer meegaat en in het binnenseizoen pak ik haar niet mee wegens te weinig ruimte, maar meer kan ik er niet mee. Ze heeft overigens al wel les en clinics gelopen op andere locaties.