Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Chaos schreef:That's life.
En om dat ene ding wat ik gekocht heb zal de vraag niet meer worden.. Of iedereen moet hem net zo mooi gevonden hebben als ik.
, alhoewel het me niet meer dan logisch lijkt om ook dan de diertjes in ieder geval humaan af te maken, en niet zo gruwelijk), dan wordt het aanbod ervan ook steeds kleiner.
zeker omdat het imi bont van tegenwoordig zo goed is dat echt imo onnodig is. Ashleytjuhh schreef:ik vind echt bont wel mooi op te zien, maar zelf te duur om te kopen als ik het geld er voor had zou ik het wel doen.
Ik heb heel het filmpje gezien het ziet er afschuwelijk uit ja maar wie zegt dat het overal zo gebeurt is iemand er ooit bij geweest nee dat denk ik niet dus scheer niet alles over 1 kant afhankelijk van 1 of 2 filmpjes. en wie zegt dat de rest ook niet word gebruikt en ze daar opeten? ze eten daar ook hond en kat dus wie weet de rest ook wel.
Ik vind dus geef geen oordeel over hoe iets is als je het zelf niet hebt meegemaakt!
charily schreef:ik hoef geen echt bont, en zeker niet van wasberen..
konijnenbont etc kan ik me nog wel eenigsinds wat bij indenken want die huid hou je over..
maargoed..
ik eet ook geen vlees, en heb kunstlederen laarzen,
een wintec en een biothane hoofdstel.
wel een heb een rundlederen tuig( wat door 9 van de 10 nederlanders gegeten wordt... en dus overblijft..)
maar wasberenbont.. nee echt niet!
Sabmid schreef:Ashleytjuhh schreef:ik vind echt bont wel mooi op te zien, maar zelf te duur om te kopen als ik het geld er voor had zou ik het wel doen.
Ik heb heel het filmpje gezien het ziet er afschuwelijk uit ja maar wie zegt dat het overal zo gebeurt is iemand er ooit bij geweest nee dat denk ik niet dus scheer niet alles over 1 kant afhankelijk van 1 of 2 filmpjes. en wie zegt dat de rest ook niet word gebruikt en ze daar opeten? ze eten daar ook hond en kat dus wie weet de rest ook wel.
Ik vind dus geef geen oordeel over hoe iets is als je het zelf niet hebt meegemaakt!
Dus jij denkt als je een bontjas koopt, het beestje rond mijn nek zal WEL een goed leven hebben gehad en humaan zijn afgemaakt?
Dat vind ik dus hypocriet, het voorjezelf een beetje goed lopen praten, terwijl je eigenlijk wel beter weet..
Tallie1979 schreef:Al,ane, op de site van Kingsland schrijven ze dat het racoonfur is.. Neem aan dat ze dat er niet opzetten als ht niet echt wasberenbont is?

Alane schreef:Tallie1979 schreef:Al,ane, op de site van Kingsland schrijven ze dat het racoonfur is.. Neem aan dat ze dat er niet opzetten als ht niet echt wasberenbont is?
elders wordt een kingsland gepromoot met faux rancoondog-fur... daarnaast wordt er geen 'echte' wasbeer gebruikt maar wasbeerhond (die is ook te zien op het filmpje)
Alane schreef:Tallie1979 schreef:Al,ane, op de site van Kingsland schrijven ze dat het racoonfur is.. Neem aan dat ze dat er niet opzetten als ht niet echt wasberenbont is?
elders wordt een kingsland gepromoot met faux rancoondog-fur... daarnaast wordt er geen 'echte' wasbeer gebruikt maar wasbeerhond (die is ook te zien op het filmpje)
Daar komt namelijk nergens het woord faux voor..
Dus als dat de officiele website is, ga ik er vooralsnog maar even vanuit dat het echt is