Suusje1972: Ik heb inderdaad broeken bij jou vandaan in lengtematen, ze zijn geweldig! Alleen de JG bootleg is nog steeds te kort, ondanks dat ik de zoom er uit heb gehaald en een klein zoompje terug heb gezet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lies21 schreef:@ HuppaJenh, ooh dat was jij met die advertentie, die bedoelde ik! Ja DIE broeken moet je in grote maat kunnen krijgen!! Dan vind ik die felle kleuren super!!
Zou ook mooi zijn als je die in het wit met grijs kan maken voor wedstrijden.
huppaJenH schreef:wat vraagjes
Welke kleuren rijbroeken zouden jullie willen? Donkere of Bedekte kleuren of als ze in de juiste flatteuse snit zijn gemaakt in wat meer Trendy kleuren ?
Rijjasjes : zou je die liever op maat gemaakt in een duurdere prijsklasse willen of liever een een custom jasje in een goedkopere prijsklasse?
zou je het rijjasje in zwart, blauw of grijs willen of juist een meer opvallende ( accent) kleur als het toch mooi afkleed
Shirts: in rechte modellen, A modellen of aparte modellen die flatteus zijn
kortom we willen graag weten durven jullie in trendy kleuren als het maar mooi afkleed of ondanks dat toch liever afkledende en bedekte kleuren
Citaat:Ik vind trouwens ook dat Jodphurrijbroeken met wat wijdere pijpen mooi slank afkleden wat vinden jullie daar van?
Citaat:@huppajenh,
die vind ik mooi, maar lastig met mijn rijlaarzen. Ondanks dat de naden er niet zitten e.d vind ik het toch niet fijn met laarzen aan.
Wat ik ook vaak mis zijn Grote maten sokken.... ik krijg die normale niet helemaal over mijn kuiten, die mogen ook weleens echt groot zijn....
Enne, als je die broeken in grote maat krijgt t/m 54 ofzo ga ik meteen bij jou bestellen! Vind ze geweldig!
Lies21 schreef:Citaat:Ik vind trouwens ook dat Jodphurrijbroeken met wat wijdere pijpen mooi slank afkleden wat vinden jullie daar van?
@huppajenh,
die vind ik mooi, maar lastig met mijn rijlaarzen. Ondanks dat de naden er niet zitten e.d vind ik het toch niet fijn met laarzen aan.
Wat ik ook vaak mis zijn Grote maten sokken.... ik krijg die normale niet helemaal over mijn kuiten, die mogen ook weleens echt groot zijn....
Enne, als je die broeken in grote maat krijgt t/m 54 ofzo ga ik meteen bij jou bestellen! Vind ze geweldig!
pluisje88 schreef:ik heb ook maat 44/46.
Ik voel me inderaad ook echt bekeken. ze doen alsof je een of ander moster bent.
ik heb helaas geen eigen paard dus ben aangewezen op verzorgpaarden. Het is echter heel erg lastig om er 1 te vinden zodra duidelijk wordt dat je geen maatje 38 hebt.
tja wat moet je ervan zeggen he,..
ingvdh schreef:of waar ik al een tijdje naar op zoek ben eentje in een spijkerachtige stof.
Shirts hoeven van mij niet per se, waar ik ook met moeite voor slaag is een leuke winterjas om mee te rijden. Geen blouson (die vind ik te kort) maar eentje die mooi over mijn kont valt, maar geen model met een touwtje op de taille zoals een ouderwetse parka (beetje model MH Grace).
Citaat:Enne pluisje88, maatje 44/46 zou voor mij geen probleem zijn hoor, als je maar meezit in de beweging.
huppaJenH schreef:Bedekte kleuren met een opvallende opdruk op de rug.wat vraagjes
Welke kleuren rijbroeken zouden jullie willen? Donkere of Bedekte kleuren of als ze in de juiste flatteuse snit zijn gemaakt in wat meer Trendy kleuren ?Ik ben meer van de grijs/blauw tinten maar bv wel een ruitje,misschien een idee om in het kuit deel elastiek te doen.
Rijjasjes : zou je die liever op maat gemaakt in een duurdere prijsklasse willen of liever een een custom jasje in een goedkopere prijsklasse?Goedkoper soort ,rij weinig wedstrijden
zou je het rijjasje in zwart, blauw of grijs willen of juist een meer opvallende ( accent) kleur als het toch mooi afkleed: Zo'n tweed jasje vind ik geweldig!Ook hier elastiek in de rugpanden.
Shirts: in rechte modellen, A modellen of aparte modellen die flatteus zijn:polo modellen beetje A
kortom we willen graag weten durven jullie in trendy kleuren als het maar mooi afkleed of ondanks dat toch liever afkledende en bedekte kleuren
kitag1rl schreef:ooh sokken ook een ramp! Die van Epplejeck zitten wel goed bij mijOfja wel uitgestrekt maar ze knellen niet
pluisje88 schreef:ik heb ook maat 44/46.
Ik voel me inderaad ook echt bekeken. ze doen alsof je een of ander moster bent.
ik heb helaas geen eigen paard dus ben aangewezen op verzorgpaarden. Het is echter heel erg lastig om er 1 te vinden zodra duidelijk wordt dat je geen maatje 38 hebt.
tja wat moet je ervan zeggen he,..
Sita_ schreef:Ik heb ook sokken van de markt, het zijn eigenlijk overknee socks, maar doordat ze bij mij in de breedte gaan rekken komen ze precies tot mijn knie ipv er over!
En ik heb ook sokken van Kingsland, de showsocks, zitten heerlijk en rekken heel goed mee..